صرافي‌ها مجوز معامله رمزارزها را ندارند/ انهدام باند زمين‌خواران غرب تهران

اخبار جامع استان همدان را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

صرافي‌ها مجوز معامله رمزارزها را ندارند/ انهدام باند زمين‌خواران غرب تهران

۴ بازديد

آخرين امنيت اقتصادي اعلام كرد كه رئيس تهران بزرگ: در صرافي ها مجوز تجارت ارزهاي رمزپايه را ندارند ، اما بسياري از صرافي ها به بانك مركزي و هماهنگ شده اند. به گزارش مجله رز ، سرهنگ علي ولي پور گودرز در يك كنفرانس مطبوعاتي كه صبح امروز براي اعتراف به داستان امنيت اقتصادي برگزار …

صرافي‌ها مجوز معامله رمزارزها را ندارند/ انهدام باند زمين‌خواران غرب تهران https://rosemag.ir/2021/05/17/صرافي‌ها-مجوز-معامله-رمزارزها-را-ندار/ مجله رز Mon, 17 May 2021 08:50:28 0000 مجله حوادث https://rosemag.ir/2021/05/17/صرافي‌ها-مجوز-معامله-رمزارزها-را-ندار/ آخرين امنيت اقتصادي اعلام كرد كه رئيس تهران بزرگ: در صرافي ها مجوز تجارت ارزهاي رمزپايه را ندارند ، اما بسياري از صرافي ها به بانك مركزي و هماهنگ شده اند. به گزارش مجله رز ، سرهنگ علي ولي پور گودرز در يك كنفرانس مطبوعاتي كه صبح امروز براي اعتراف به داستان امنيت اقتصادي برگزار …

آخرين امنيت اقتصادي اعلام كرد كه رئيس تهران بزرگ: در صرافي ها مجوز تجارت ارزهاي رمزپايه را ندارند ، اما بسياري از صرافي ها به بانك مركزي و هماهنگ شده اند.

به گزارش مجله رز ، سرهنگ علي ولي پور گودرز در يك كنفرانس مطبوعاتي كه صبح امروز براي اعتراف به داستان امنيت اقتصادي برگزار شد ، گفت: “سفارشي سازي امنيت اقتصادي يكي از جديدترين مواردي است كه ناجا تمام آنچه را كه در تجارت اتفاق مي افتاد اضافه مي كند و با وجود عمر كوتاه آن ، چيزهاي بزرگ يا جنايات اقتصادي مانند مار در خارج از كشور ، تجاوز به عنف ، و قدرت رسيدن به حقيقت ، بازارهاي بزرگ سرمايه ، بازارهاي ارز ، و الكساندر ، براي نظارت ، نتوانست كساني را كه در خارج از كشور به تو ستم مي كنند دستگير كند ساحل رودخانه بزرگ ، وظايف دادگستري و غيره در اين است.

آخرين راه اندازي گمرك تهران ، براي اولين بار

وي گفت كه در سال 1999 ، مقامات نيز دست آوردهاي بزرگي هستند و به پرونده ها رسيدگي مي كنند. “سال گذشته ، بيش از 2 ميليون ليتر از حدود 32 ميليون نوع كالا و فريب ، دروغين بودن فرآورده هاي نفتي براي آخرين امنيت اقتصادي تهران كشف شده است.” بيش از 5000 مظنون به جرم قاچاق دستگير شدند.

رئيس آخرين اظهارات امنيت اقتصادي تهران بزرگ در سال بيش از 80 درصد در مقايسه با سال 1998 افزايش يافته است ، گفت: “سال گذشته پليس گمرك ناجا را راه اندازي كرده و امسال پليس تهران راه اندازي مي شود براي اولين بار راه اندازي مي شود كه متعلق به شما خواهد بود.

بيش از 1000 انبار و در تهران ثبت شده است

وي مي گويد ، وليپور گودرز گفته است كه بيش از يك مايل به انبارها در آن سال در تهران نوشته شده است ، او مي گويد ، “بيش از 10 هزار مجله در تهران نيست كه 2.000 مورد از مهمترين انبارها ، كه مطمئناً كشش پليس نيست. خوشبختانه ، بيشتر او به عنوان معلم كار مي كند زيرا او به درستي پليس است. مگر اينكه شما چيزي را در انبار داشته باشيد ، و اجازه دهيد نور نور دائمي در راه بتابد ، بنابراين شامل اين است كه جمع شود و فكر كنيد كه او ارباب آن اقلام است.

به گفته وي ، اقدامات در سال گذشته و در دو ماه اول امسال انجام شده است. 32 ميليون و 239 هزار ميليارد ريال به ارزش 12 ريال جعل كالاهاي توقيف شده متهم شده است بيش از (5) 20 كالا به كشور قاچاق و شناسايي بازداشت شده است. همچنين ، بيش از 400 وسيله نقليه حامل 5000 پرونده توسط تقاضاي رفع نقص توقيف شد.

امنيت اقتصادي كه رئيس تهران بزرگ است ادامه داد: “در انبارها و اسكله هاي بزرگ ، علاوه بر اين ، ما نيز به يك صنعت بزرگ خواهيم رسيد. 7 در توليد كارخانه وجود دارد استفاده از تعدادي از اين ثروت ، اگر او تغيير نكرده است.

و گفته شد كه رئيس امنيت اقتصادي Aliquam Aliquam امنيت اقتصادي در سال 1400 دستورالعمل ، سازماندهي سفر ؛ و او خودداري كرد ، اسكله ها را محروم كرد ، كشتي آنقدر بزرگ است كه گمرك الكترونيكي و پليس را در تهران بزرگ راه اندازي مي كند ، و چيزهايي كه در پشت ،

در دو ماه گذشته 1،741،000 دسته كالاي قاچاق كشف شده است

وي از اجراي برنامه هاي مبارزه با قاچاق كالا به صورت هفتگي و ماهانه خبر داد و گفت: اين طرح ها با مشاركت ساير نيروهاي پليس از جمله واحد امداد و پيشگيري و در مدت دو ماه حدود 1.741 ميليون حيوان و نفت اجرا مي شود. محصولات 130.000 كالاي فريبنده “. 26 وسيله نقليه مغالطه كالاهاي توقيف شده و 170 مظنون دستگير شدند. در اين راستا ، 38 درصد افزايش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

ولي پور گودرز با بيان اينكه مقامات خوبي هستند و از نظر اقتصادي در پرونده هاي مدني پيگيري مي كنند ، گفت: سال گذشته بيش از 100 متهم را در سال هاي گذشته كه شركت هاي رسمي خود را ثبت كرده اند دستگير كرديم. براي به دست آوردن بازگشت اسناد يكي از كارمندان استخدام شده از مردم ، براي به دست آوردن يك كم دو نفر تحت تعقيب از شركت ، كارت ويزيت يك پايگاه رسمي.

انهدام باند غاصبان در زمين غرب تهران

رئيس داستان امنيت اقتصادي تهران بزرگ با اشاره به پرونده هاي زمين خواري گفت: “كامل كتباً مجاز در مورد پرونده هاي زمين خواري است. در دو هفته گذشته يك باند شش نفره در رابطه با زمين خواري دستگير شدند و حدود 200 نفر استاندارد هاي Cudebat در ارگانهاي مختلف ، از جمله اعضاي شهر و باند در نظر گرفته شده ، مكاني براي جعل اسناد و همه تجهيزات لازم است.

و فرشته غرب ، با اقدامات اكثريت آنها ، اگر تهران دليل را بشنوند ، اتفاق مي افتد ، بيشتر از همه كساني كه در اين تقلب مقصر هستند ، مانع اقدامات اين افراد مي شوند.

قانون استخراج BitCoin

بازداشت بازرگانان و معاملات ارزي فردا گفت: سال گذشته كه بازرگانان ارز ، مشاوران آن را توقيف كرديم و امسال بازار تثبيت شده است. البته ، با همكاري شما به يك اتحاديه تعلق دارد و نظارت تصويري با روشي عجولانه انجام مي شود.

آخرين رئيس امنيت اقتصادي تهران بزرگ خريداران و همچنين به موضوع ارزهاي رمزنگاري شده پرداخت و گفت: “شهروندان و گزارش معاملات تاييد شده در دفاتر مبادله در بانك مركزي براي انجام اين كارها بود.”

افرادي كه اين سوال را داشته اند ، “گفت ، استخراج BitCoin ، كه مجاز نيست.

آخرين سرپرستي امنيت اقتصادي تهران بزرگ “از ابتداي سال جاري در تهران ، 10 نفر به دليل نقض قانون با ريختن BitCoin ، كه در اين ساختمانها براي مسكوني يا مزارع كار مي كنند ، تحت تعقيب قرار گرفتند.” و به آنها اطلاع دهيد كه قطر آنها در خارج از خانه در مقابل چيزهايي ايستاده است كه زمان اين سازنده براي كسب سود بلكه كل مجموعه با احتمال از دست دادن عضوي از خانواده است.

گودرز توضيح داد: در اين زمينه ، اگر رهبران به دليل نيازهاي شهروندان در بازار سرمايه گذاري مي كنيد ، رهبران به آنها هشدار مي دهند مبادا ارز رمزنگاري شده به آنها پول بدهند تا در توليد در بخش سرمايه گذاري كنند.

صرافي هاي داخلي مجاز به تجارت ارزهاي رمزپايه نيستند

آخرين رئيس امنيت اقتصادي تهران بزرگ ادامه داد: صرافي هاي كشور مجوز تجارت ارزهاي رمزپايه را ندارند اما بسياري از صرافي ها با هماهنگي بانك مركزي انجام مي شوند اما هيچ مجوزي براي معاملات ارز ديجيتال در كشور صادر نشده است. ” مورد نياز هستند.

با توجه به پرونده صاحبان كاميون ، گفت: “برخي از اين كاميون داران به دو نفر اعتماد كردند كه يك كاميون را خريداري كردند. “ما مال شاكيان پرونده هستيم كه بيش از صد نفر است.

وي همچنين با بيان احتكار كالاهاي مورد بحث گفت: “ما با كمبود كالاهاي موجود در فروشگاه مخالف بحث اطلاعات در برابر مشكلات شناسايي مواد اشرافي هستيم ..

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.