آخرين خبرها از حج امسال و واكسيناسيون حجاج / ۳ سناريو براي اربعين ۱۴۰۰

اخبار جامع استان همدان را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

آخرين خبرها از حج امسال و واكسيناسيون حجاج / ۳ سناريو براي اربعين ۱۴۰۰

۶ بازديد

معاون وزير حج و عمره از حج هلال احمر كه در آن مركز پزشكي اول ، برنامه هاي حج امسال را توضيح مي دهد ، با توجه به اشارات گذشته عربستان ، گفت: “وزير بهداشت قول داد كه اگر حج و فرستادن جلال خارجي ايران واكسن بايد تهيه شود. “زائران رم بايد انجام شوند و …

آخرين خبرها از حج امسال و واكسيناسيون حجاج / ۳ سناريو براي اربعين ۱۴۰۰ https://rosemag.ir/2021/05/15/آخرين-خبرها-از-حج-امسال-و-واكسيناسيون-ح/ مجله رز Sat, 15 May 2021 01:59:13 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/05/15/آخرين-خبرها-از-حج-امسال-و-واكسيناسيون-ح/ معاون وزير حج و عمره از حج هلال احمر كه در آن مركز پزشكي اول ، برنامه هاي حج امسال را توضيح مي دهد ، با توجه به اشارات گذشته عربستان ، گفت: “وزير بهداشت قول داد كه اگر حج و فرستادن جلال خارجي ايران واكسن بايد تهيه شود. “زائران رم بايد انجام شوند و …

معاون وزير حج و عمره از حج هلال احمر كه در آن مركز پزشكي اول ، برنامه هاي حج امسال را توضيح مي دهد ، با توجه به اشارات گذشته عربستان ، گفت: “وزير بهداشت قول داد كه اگر حج و فرستادن جلال خارجي ايران واكسن بايد تهيه شود. “زائران رم بايد انجام شوند و بدون صف واكسينه مي شوند.

در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر طاهر درودي محل استقرار و اعزام زائران به حج امسال ، گفت: “آنچه در حج حج در وزارت حج عربستان اتفاق افتاد و چند روز قبل از امسال اعلام كرد حج با مشاركت كشورهاي اسلامي برگزار مي شود ، اما آنها به شما نگفته اند كه تركيب حج. “در شرايط چند درصد ، و اينكه او آن را به دست گرفت ، چند درصد است؟” در همان زمان ، وزارت حج عربستان سعودي و اعلام جزئيات شرايط براي رسيدن به ايمني ، پروتكل ها و سن ، و افرادي كه مي توانند به حج بروند و غيره ، بايد از وزارت بهداشت عربستان مطمئن باشند. با اين حال ، وزارت بهداشت عربستان هنوز چيزي در اين مورد اعلام نكرده است. همچنين ، در بخشي از وزارت حج عربستان سعودي از يك خط مستقيم برخوردار نيست ، و انجام مذاكرات با ايران ، آيا عضو بودن مستاجر در مراسم حج و كشورهاي اسلامي بيشتر نيست. در حالي كه در سال هاي گذشته ، چند ماه قبل از اينكه وي در زمان انجام حج و حج و وزارت حج و موافقت نامه هاي اسلامي عربستان با كشورهايي كه حتي در اين سال از تجارت نيز ممكن است در كمين باشد ، امضا كرده بود.

وي اضافه كرد: “به عنوان يك قاعده ، هنگامي كه حج كه اولين واحد جهان در ايران به نتيجه مي رسد ، ما منتظر هستيم تا تعيين كنيم كه آيا مراسم حج را انجام مي دهيم يا خير و شرايط لازم براي اجراي زمان.” بيشتر اتفاق افتاده است

مسافران عفوني تاج ايالت

آمادگي هلال احمر براي انجام واكسيناسيون اتصالات در تاج در صورت برگزاري حج و اعزام زائران ايراني دروردي گفت: مخازن روتين ، كه بخشي از تعهدات هلال احمر است و در سال هاي گذشته ساخته شده است ، اگر ايراني نتواند امسال تكميل شود زائران حج. ” مسئله حساس تر بودن واكسن Covid-19 است. در همين رابطه ، چند ماه قبل از دكتر مرعشي ، مدير حج تمتع هلال احمر كه در آن مركز پزشكي اول ، دكتر رشيديان ، مدير سازمان حج و زيارت ، ژنرال جلسه اي با وزير بهداشت داشت. 70،000 تا 80،000 نفر وجود دارد ، به ويژه افراد اعزامي ، اما اين ناخوشايند است ، زيرا فقط امسال است.

وي افزود: در عين حال ، فرد بيگانه مقدار قابل توجهي واكسن وارداتي واكسن و همچنين ايران را براي ورود به بازار مصرف كرده است و آنها از اين بابت نگران نيستند. در حال حاضر ، مسئله اصلي كه مربوط به برگزاري يا عدم برگزاري حضور و غياب حجاج ايراني است ، به طور قطعي مشخص نشده است و دولت اعلام كرد كه سازمان حج و زيارت نهايي برگزار مي شود. پس از گزارش موضوع ، ما درمان و پيشگيري از واكسيناسيون و غيره را دنبال خواهيم كرد.

وي گفت: البته واكسن هاي كرونا به هلال احمر وارد و به وزارت بهداشت ارائه مي شود.

3 مأموريت براي برگزاري اربعين

در وهله اول ، اينكه مركز پزشكي يكي از حج تمتع و حج عمره است و معاون وضعيت ، كه تاج هلال احمر است ، در مورد افزايش سرعت واكسيناسيون سرزمين مراسم اربعين گفت: تعدادي از جلسات در اين كشور برگزار شده است و كاملاً پايدار است.

درودي وي افزود: “سناريوهاي مختلفي براي اجراي مراسم اربعين وجود دارد ، آئين اولين مأموريت اربعين كه اصلاً وجود ندارند بايد اين باشد كه آنها مأموريت معدودي هستند كه او انجام مي دهد. سومين مأموريت در شرايط عادي سالهاي گذشته است. اجراي اين برنامه سومين تلويزيون عاشورا است و كسي اين مسئله را درك نمي كند ، و او در ماه هاي سپتامبر و اكتبر اربعين ، به نظر مي رسد كمي ناخوشايند است. قانوني است كه بتوانيد آنها را لمس كنيد.

وي پاسخ داد: “اما او هنوز هم محتمل تر بود ، به نظر مي رسد شرايطي كه او مقيد بود ، پس از بيش از شرايط محدود ، و كمتر تعداد حساب مسافران ، كه از متخصصان ما دفاع مي كنند ، من سعي مي كنم ، و تعدادي از جلسات برگزار شده است ، و كارشناسان تصادف و تصادف در زندگي و ايمني ناشي از بيماري تيم تيم ها خطر ثبت نام و ترتيب نيازها را دارند. “توجه داشتن به. با اين حال ، بايد مدتي صبر كنيم تا به جلو حركت كنيم ، و سرانجام اين كار را در تصميم ستاد وزارت اربعين انجام دهيم. هلال احمر و وزارت بهداشت و كميته هاي عضو ستاد اربعين ، به ويژه بدنبال بحث بهداشت ، مهارت هاي فني ما را در ستاد مركزي ارائه دهيم و در نهايت تصميم نهايي مانند اينكه آيا دوست داريد مراسم اربعين برگزار شود مركزي ستاد باشد. ستاد ملي Glory نيز در اين امر دخيل است.

و او گفت ، “اگر زائران اربعين اعزام شدند ، و او بايد تعيين كند كه زيرساخت هاي بهداشتي لازم نيست كه چيزهايي كه در داخل و همچنين خارج هستند ، براي اختيارات و مرزهاي خودشان. اين موارد در حال انجام است مطالعه كرد ، و دليل آن ، و ديگري به عنوان بستگان ، يك هفته. ” اكنون تصميم گيري در مورد ستاد اربعين صورت مي گيرد.

حتي در اطراف قرنيز به واكسيناسيون اتصالات اربعين ؛ واكسيناسيون اتصالات اربعين ، چون تعداد آنها معمولاً بيشتر از تعداد مسافران است ، وزارت بهداشت كاملاً مطمئن نيست كه وعده هاي درست و مذاكره انجام شده باشد و تا اين زمان اظهارنظر در اين مورد امكان پذير نيست. ايجاد شده است.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.