راه‌اندازي دبيرستان مقطع متوسطه دوم در سماي خورموج/ دانشگاه با تشكيل هسته‌هاي فكري و تحليلي به حل مشكلات ورود مي‌كند

۸ بازديد

اشكان معصومي در گفتگو با خبرنگار گروه استان هاي خبرگزاري هانا ، به تشريح برنامه هاي دانشگاه آزاد اسلامي خورموج در سال جاري ، دبيرستان پسرانه شما در سال 1400 تا دبيرستان تأسيس شد. پيش از اين ، او و دانشكده بازرگاني را ساخته بود ، و يك گروه 18 ساله تا هشت سال لورم …

راه‌اندازي دبيرستان مقطع متوسطه دوم در سماي خورموج/ دانشگاه با تشكيل هسته‌هاي فكري و تحليلي به حل مشكلات ورود مي‌كند https://rosemag.ir/2021/04/06/راه‌اندازي-دبيرستان-مقطع-متوسطه-دوم-د/ مجله رز Tue, 06 Apr 2021 04:13:28 0000 مجله اجتماعي https://rosemag.ir/2021/04/06/راه‌اندازي-دبيرستان-مقطع-متوسطه-دوم-د/ اشكان معصومي در گفتگو با خبرنگار گروه استان هاي خبرگزاري هانا ، به تشريح برنامه هاي دانشگاه آزاد اسلامي خورموج در سال جاري ، دبيرستان پسرانه شما در سال 1400 تا دبيرستان تأسيس شد. پيش از اين ، او و دانشكده بازرگاني را ساخته بود ، و يك گروه 18 ساله تا هشت سال لورم …

اشكان معصومي در گفتگو با خبرنگار گروه استان هاي خبرگزاري هانا ، به تشريح برنامه هاي دانشگاه آزاد اسلامي خورموج در سال جاري ، دبيرستان پسرانه شما در سال 1400 تا دبيرستان تأسيس شد. پيش از اين ، او و دانشكده بازرگاني را ساخته بود ، و يك گروه 18 ساله تا هشت سال لورم است ، اين محدود است ، و از عمل بخشي از تاجگذاري پادشاه مردان نااميد و بي پروا از زمان ، دوره ها

وي افزود: گروه هاي ادب با رعايت ادب ، نياز به تقويت رشته ها است. در اين راستا ، ورود به رشته هاي علوم تربيتي كه داراي مدرك كارداني و كارشناسي هستند ، داراي مدرك كارشناسي ارشد روانشناسي ، مديريت مالي تا كارشناسي ارشد در مديريت فني و ساخت و ساز روستايي است اين رشته ها در يك مرحله و رشته هاي صنايع موجود است كه امسال براي كارداني ضروري به نظر مي رسد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خورموج درباره شعبه قبل از برنامه اصلي دانشگاه براي سال 1400 گفت ، براي افزايش دانشجويان به چيز اصلي امكان پذير است ، رضايت و شرايط اپيدمي تاج كيفيت برنامه آموزشي پاسخ اصلي ، به نظر مي رسد به روش بهتري باشد.

معصومي افزود: يكي از مهمترين دانشگاههاي آزاد اسلامي خورموج در نظر دارد از مناطق مختلف شهر به مسائل و مشكلات وارد شود تا هسته هاي فكري و تحليلي داش را براي بررسي آنها تشكيل دهد.

112٪ افزايش در ثبت نام دانشجو

سياست هاي واحد خورموج در دانشگاه براي دستيابي به هدفي كه اولين گزينه براي ادامه تحصيل در 1404 است ، گفت: من اعتقاد ندارم ، زيرا ، اگر ، از طريق شخصيت ها ، اقدامات و گفتار رئيس و دانشگاه ها ، كه در محور ميله هستند ، و اساتيد اين ، ما بايد كار خوبي انجام دهيم يا جذب كنيم.

معصومي توضيح داد ، متعلق به مركز مشاوره مهارتها و مهارتهاي مديريتي است كه مهارتهاي لازم براي كارآفريني شركتهاي توسعه دهنده و صنايع را در اختيار دارد و شروع يك كسب و كار كوچك اولين قدم واحد دانشگاه براي ايجاد اعتماد به نفس و ايجاد بستر مناسب براي كارآفريني و اشتغال توسعه. دانشگاه در مسائل اجتماعي است.

وي گفت ، به عنوان مثال ، از يك نوشته علمي و اقتصادي ، “رودخانه مادر” به عنوان يكي از بزرگترين رودخانه هاي جنوب كشور ، كه توانايي شناسايي و شكوفايي آن است ، براي بسيج انتخاب شده به آزاد آماده و آماده شده است دانشگاه اسلامي ، كلاس خورموج. در زمينه اجتماعي ، آنچه كه به پيشگيري از اعتياد و طلاق و مسائل مربوط به آن آسيب نمي رساند ، ازدواج سعادتمندانه با تاسيس مركز مشاوره امين ، قبل از نتايج مطالعات در دانشگاه نمدي است.

اقدام خورموج از تاج يك واحد رزمي است

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خورموج در مورد فعاليت هاي اين واحد دانشگاهي گفت كه يك واحد رزمي در سال اخير است از همان ابتداي زماني كه مرد بدنام افتخار ، گروه هاي جهادي دانشجويان و كارمندان دانشگاه شركت مي كنند تا دستكش و ماسك توليد كنند. بحران ادامه داشت.

معصومي ادامه داد: همدلي و مشاركت دانشگاهيان ، به ويژه در بسيج دانشجويي و بسيج و ظرفيت ضد عفوني و پروژه ها ، و بسته هاي امدادي مومن آماده سازي و توزيع توانايي زندگي با ساير اقدامات دانشگاه آزاد اسلامي خورموج مبارزه با ويروس است. “

مهمترين اقدام و دانشگاه آزاد اسلامي خورموج ، به ويژه در زمينه تحقيق و علوم ، تا سال 1399 ، به منظور ايجاد و توسعه زيرساخت هاي لازم براي تحقيقات و فناوري ، مركز مديريت هنر و NAME اينجا و دانشكده لورم تجارت و راه اندازي شد. تاكنون نياز بيش از 12 نفر از بازارهاي مستقر در بازار داشا بوشهر در هنر استان و بازار كار در اين شهر وجود دارد كه مي تواند داشته باشد و همچنين به منظور ارتقا دانش آموزان.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خورموج در چاپ و نشر دو مقاله به نام اين دانشگاه كلاس در مجلات معتبر افراد با نمره بالا در مورد دستاوردهاي اعضاي هيئت علمي متوقف شد. همه چيز در خانه در جريان است ، محصولات و خانواده هاي جنگ با متحدان براي خارج از فصل مضر است.

توضيح داد: انجمن هاي علمي گروه هاي رايانه اي شخصي ، دانشگاه آزاد اسلامي روانشناسي و خورموج مدني را فعال كردند. اقدامات همچنين در كارخانه هاي پرچم واحد دانشگاهي ما در بتن لحاظ شده است.

پيام آخر / 4121/4062 /

راه های جالب برای یادگیری سریع انگلیسی برای دبیرستان

1- یک بار در هفته فیلم زبان اصلی تماشا کنید

به دوستان خودتان که آنها هم در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند بپیوندید و با هم قرار بگذارید که یک شب در هفته فیلم انگلیسی ببینید و بعد با هم درباره آن به انگلیسی صحبت کنید. بهتر است که موقع تماشای فیلم از زیرنویس استفاده نکنید ولی اگر خواستید از زیرنویس استفاده کنید، زیرنویس انگلیسی بهترین انتخاب است. همین طور که فیلم را می بینید، عبارات و کلمات جدیدی که از آنها خوشتان آمده را یادداشت کنید و آنها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. به گسترش دایره لغات شما و یادگیری عبارات و افعال عباراتی کمک می کند. با این روش در عین حال که سرگرم می شوید چیزهای جدیدی هم یاد می گیرید. آموزش زبان انگلیسی

2- کارائوکه را امتحان کنید

اگر جزو کسانی هستید که از آواز خواندن به سبک کارائوکه (حذف صدای خواننده از روی آهنگ) خوشتان می آید، پس چه بهتر که از این کار برای یادگیری سریع زبان استفاده کنید! کارائوکه باعث می شود توانایی شما در تشخیص کلمات بیشتر و تلفظتان هم بهتر شود. می توانید موقع آشپزی یا تمیز کردن خانه آهنگ های انگلیسی مورد علاقه تان را بخوانید.کدام آموزشگاه زبان ترکی استانبولی بهتر است؟

 اپلیکیشن های کارائوکه این امکان را به شما می دهند تا متن ترانه و آهنگ مورد نظرتان را ببینید و از روی آن بخوانید. به این ترتیب هم سرگرم می شوید و هم کلی لغت جدید یاد می گیرید. به قول معروف: “هم فاله و هم تماشا!” آموزش زبان دبیرستان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.