رشيدالدين فضل الله همداني: نگاه به يونان بس است، به چين هم بنگريد

اخبار جامع استان همدان را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

رشيدالدين فضل الله همداني: نگاه به يونان بس است، به چين هم بنگريد

۹ بازديد

رشيدالدين مي گويد كه اين امر خارج از مقدار معمول ، چارچوب هاي سنتي و نظريه ساختارشكنانه فرهنگ ، فلسفه و الهيات است. او با او صحبت كرد ، بسيار شگفت زده شد ، و كسي كه معتقد نيست كه او مسلمان است و در قرآن توصيف شده است ، و براي تهيه كارهاي خوب …

رشيدالدين فضل الله همداني: نگاه به يونان بس است، به چين هم بنگريد https://rosemag.ir/2021/04/03/رشيدالدين-فضل-الله-همداني-نگاه-به-يونا/ مجله رز Fri, 02 Apr 2021 20:22:54 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/2021/04/03/رشيدالدين-فضل-الله-همداني-نگاه-به-يونا/ رشيدالدين مي گويد كه اين امر خارج از مقدار معمول ، چارچوب هاي سنتي و نظريه ساختارشكنانه فرهنگ ، فلسفه و الهيات است. او با او صحبت كرد ، بسيار شگفت زده شد ، و كسي كه معتقد نيست كه او مسلمان است و در قرآن توصيف شده است ، و براي تهيه كارهاي خوب …

رشيدالدين مي گويد كه اين امر خارج از مقدار معمول ، چارچوب هاي سنتي و نظريه ساختارشكنانه فرهنگ ، فلسفه و الهيات است. او با او صحبت كرد ، بسيار شگفت زده شد ، و كسي كه معتقد نيست كه او مسلمان است و در قرآن توصيف شده است ، و براي تهيه كارهاي خوب كتاب هاي خود همراه با قرآن قابل نوشتن نيست. يك تأمل است ، بنابراين فكر و نوآوري است. همان زمان كه او معتقد است كه دو نفر ديگر از طرز تفكر او ، با اولي مقيد نيستند: اما به دليل تازگي بنگاه ها ، مردان ممكن است پيشرفت خوبي داشته باشند. كه اين وسيله اي است كه توسط آن ، و با تجزيه و تحليل ، در چارچوب سنتي جهان باقي نمي ماند. به نظر مي رسيد اين مسئله در گسترش زمينه تفكر و ضرورت فوري ما كليدي باشد ، چيزي كه هميشه بوده ايم و هنوز هم ضعيف هستيم.
با توجه به اينكه لازم است رشيدالدين از منظر نوآوري هاي فكري به چاپ برسد و كليه آثار علمي و ادبي آن را در مجموعه كارهاي خود منتشر كند. اين روشن در حالي كه كار انجام شده و رجب زاده است و از آنها براي تصحيح در اين زمينه تشكر مي كند.
با اين حال ، راشد الدين ، ​​مقدمه اي بسيار ارزشمند به نامه Tangsuk [كتابي در طب چيني كه ارتباطي با تنسوخ نامه ايلخاني به قلم خواجه نصير و در حوزه جواهر شناسي ندارد] از اين نظر ، از نظر اصطلاحات تمدني و فرهنگي جهان و به ويژه براي احياي تمدن اسلامي از اهميت ويژه اي برخوردار است.
در اين مقدمه ، وي ابتدا از اهميت دوره هارون الرشيد و اقدامات ميراث يوناني به عربي براي تقويت بنيه علمي اين تمدن نام برد و زماني را توصيف كرد كه اين سياست “يونانيان را شرافت و كمال مي بخشد. ستايش سرزمين مردم از شرايط و بازگشت پاداش آنها ، با خليفه مردم در يونان است. رشيدالدين جنبش علمي معروف به “سود دانش” را مي داند ، كه همراه با عشق فعلي ، پسر صالح در حديث پيامبر اكرم (ص) وقتي “ستوان دائمي او” ، تعبير “ابن” اگر آدم بميرد ، عمل نمي كند مگر به سه دليل. “اين آموخته است.

راشد الدين اين سال است: چه حركت جديدي بعد از دوران هارون اتفاق افتاد؟

با اين حال ، نظر رشيدالدين ، ​​اين يك مشكل است! اين تمدني است كه اسلامي ارائه شده است ، البته عناصر “كتابهاي مغرب و كشورها در كتابهاي فرانسه و روم ، موضوع در كتابهاي يونان است و كتابهاي پادشاهان قبلي كشورهاي هند تحت دانش متفاوت “در زمانهاي مختلف و در جامعه تفسير مي شوند.” و بخش ديگري از مشاهدات انساني. بخش كجاست؟
اين شرق جغرافيايي است كه به نام “چين” تبلور يافته است.
راشد الدين همين عبارت را ادامه مي دهد: “با اين حال ، در بحث از كشور و كشورهايي كه به چين و خطاي ماشين پيوستند و اين موارد به دست نيامد ، و اگر نادر باشد ، تفسير نمي شود.”
اما اين مشكل بزرگ پنهان است راشد الدين شرق چه فايده اي دارد؟

مگر اينكه كسي بگويد رشيدالدين ، ​​علم هر كجا كه باشد علمي است. اين هنر شرق و غرب است.

رشيدالدين اين ، حتي اگر او نام خود را در بالا به يك نكته ديگر منعكس كند ، و اين علم خوب است ، اما تفاوت جدي بين صنعت و فناوري وجود ندارد ، اين سه صنعت نيز صنعت جويدن فن هستند ؛ با توجه به موارد بالا ، و از هر طرف براي جستجوي شما از آنها استفاده مي كنيد:
“اگر چنين چيزي قابل تصور است ، اين وضعيت در صنعت كاملاً مشهود است ، براي ديدن لباس ، ابزار و سلاح هاي خطا ، هند ، غرب ، روم ، گال و ساير مناطق ساير كشورها . براي اين استان كه نزديكتر به عبور است ، مناسب تر است ، يعني از اين واقعيت كه بين خارج از پيچ كه خود را نشان مي دهد تفاوت وجود دارد و شكل تفاوت در ارقام از اين نوع ، و چه كسي در صنايع مختلف. “
اين بحث همچنين نشان دهنده ارزش علم و هنر دوم است كه مبتني بر آموزش سنتي است و براي پيشرفت علم و دانش در هر كشوري تابعي از هوا و جغرافياي آن منطقه و مزاج است. به گفته استفان ، سازش: اگر شرق بداند ، “و از آنجا كه هر دو اغلب از خوش تيپي و خلق و خوي استدلال مي كنند ، ملات فرم مطلوبي است ، و همچنين اثبات كامل بودن نبوغ و كمال مهارت شخصيت هنگام صدور حكم به عنوان يك حاكم بر مردم و استاني كه به آن پيوسته اند ، اولين خطا هستند ، و سپس Machin ، به ويژه چين ، كه تقريباً وسعت پيش نويس هاي خط استوا را دارند ، از تمام مذاهب است. خاتاي و ماشين آلات ، مغرب و افرنج در داخل مناطق اول و دوم قرار گرفتند اما در اواسط درجه حرارت اول و دوم سقوط كردند و مطلوب اين است كه بايد كشور را به عنوان چهره خاتاي و چين معتدل كند. اين دستگاه در دسترس است ، و تعداد زيادي از موجودات و مراحل متوسط ​​ايجاد نيرومندتر و تأثيرات آنها بر يكپارچگي توليد برابري عكاسي و فصل عزت شخصي خواهد بود. هر دو استان و شهرهاي هند ، اگرچه ممكن است وجود داشته باشد ، هندي ، سياه و سياه ويژگي هاي زشتي است … اعضاي مسابقه خوب بودند اما هنوز هم در مناسب ترين راه “از زندگي خوب ، كنترل بسيار قوي و دقيق چند دقيقه طول بكشد. اين مقدار عاقلانه بود. “

در اين ويژه نامه از داروي چيني براي عملكرد و بازيگر علم زندگي و مساحت جمعيت استفاده شده است. در اين رابطه ، وي گفت ، مي بينيم كه تعداد زيادي از مردان ، در ميان مرداني كه در زمينه پزشكي با آنها پيدا كرديم ، ناشي از دانش ، آنچه در آنها است ، و وظيفه شما اين است براي يادگيري.
از اين طريق درك بهتري از ديدگاه انسان در مورد خواجه رشيدالدين پيدا مي كنيم. تمام فرهنگ هاي تمدن و استفاده از محصولات محصولات فكري است. فرهنگ ها و تمدن ها را جهان و تحت فرهنگ ها مي نامند. شخص ديگري وجود دارد ، مانند رباخواري سطح تمدن يونان روم ، غرب ، هند و قانون مدني روميان را افزايش داده است ، اما به دليل اينكه نبايد به سمت شرق نگاه كرد ؛ و آنها يك خاص نقطه اي بر اين اساس ، راشد الدين نامه را به تانكسوخ سفارش داد كه در اصطلاح خليج فارس داروي چيني است.

اين بند به شكلي منتقل شد كه مقاله در اين گردهمايي ، كه پس از بيست و ششمين جايزه ادبي و تاريخي در بنياد موقوفات محمود افشار برگزار شد ، همان است كه خداوند رگ كي را صدا مي كند ، بنابراين در مورد كلمه صحبت مي كنم ، اما من مي دانم كه در ده سالها من دوستم موتلي كاشان را داشتم. طي سالهايي كه من در كتابخانه در مجلس بودم (91-87) ، او هر ساله براي مطالعه مارقوس كتابخانه ملي مجلس دعوت مي شود و هر بار كه براي دو يا چند تحقيق در آنجا مي ماند. سال گذشته و تاكنون ، همانطور كه توانايي آنها در ايستادگي در برابر كتابخانه را داشت ، ما بوده ايم. D. SEHKS يك فرد ساده ، آرام و سخت كوش وجود دارد ، كسي عاشق كار خود است ، دقيقاً به همين ترتيب و انجام آن دشوار است ، و اين رمز پيروزي كساني است كه علاقه مند به از همه آنها كار كنيد مجموعه اي از جلال جلال او ، زيرا اين دانشگاه ها در تهران ، ايران هستند ، جايي كه نبايد براي ارتقا of علم و فرهنگ تلاش كند. مهمترين يكي از بهترين روشهاي دانشمندان براي انجام كارهاي خود بدون لبه ها و نظم كامل علمي را ندارد. آثاري كه سرانجام پاياني براي ايران و ديگري علم و هنر جهاني دارند و ما را به دنيا متصل مي كنند. SEHKS از افرادي كه اين هنر را در زمينه ايران مي دانند ، گزارش كپي برداري و نوشتن ، ژاپني و فراتر از آن است.

جاذبه های گردشگری یونان

۱- آکروپولیس آتن (Acropolis of Athens)

اکوپولیس شامل چند بنای تاریخی یونان، از جمله پارتنون، ارخه ایون، پروپیلایا و معبد آتنا نایک است. اکثر بناهای اکروپولیس در قرن پنجم قبل از میلاد و عصر طلایی یونان ساخته شده اند و و در دوره های مختلف توسعه پیدا کردند. این آثار برجسته در زمان تهاجم، تسخیر و جنگ های زیادی پشت سر گذاشته است و یکی از بزرگترین مقصد های تاریخی در جهان است.

بهترین غذاهای یونان

۱- موساکا (Moussaka)

موساکا در اصل نوعی کسرول (به غذایی‌هایی گفته می‌شود که در ظرفی به همین نام با دیواره‌های بلند طبخ می‌شود) است که از لایه‌های بادمجان تشکیل شده و با گوشتی که با ادویه طعم‌دار شده پر شده و سطح رویی با سس «بشامل» که یک سس کرمی خوشمزه است و از کره، آرد، شیر، نمک و مقدار خیلی کمی جوزهندی تشکیل شده پوشیده می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.