بهاي مشهور بودن و دردسرهاي سلبريتي شدن!

اخبار جامع استان همدان را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

بهاي مشهور بودن و دردسرهاي سلبريتي شدن!

۹ بازديد

هر عضوي از زندگي خصوصي يك مرد ذهن مشكلات زندگي خود را دارد و هيچ كس نمي خواهد اين مشكلات را در انظار عمومي نشان دهد. بسياري از موارد مشهور در ملا public عام وجود دارد ، زيرا برخي از مشاغل خاص ممكن است نوعي سازگاري ، بازيگري و ماهيت كساني باشد كه در كانون …

بهاي مشهور بودن و دردسرهاي سلبريتي شدن! https://rosemag.ir/2021/04/01/بهاي-مشهور-بودن-و-دردسرهاي-سلبريتي-شدن/ مجله رز Thu, 01 Apr 2021 07:34:33 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/04/01/بهاي-مشهور-بودن-و-دردسرهاي-سلبريتي-شدن/ هر عضوي از زندگي خصوصي يك مرد ذهن مشكلات زندگي خود را دارد و هيچ كس نمي خواهد اين مشكلات را در انظار عمومي نشان دهد. بسياري از موارد مشهور در ملا public عام وجود دارد ، زيرا برخي از مشاغل خاص ممكن است نوعي سازگاري ، بازيگري و ماهيت كساني باشد كه در كانون …

هر عضوي از زندگي خصوصي يك مرد ذهن مشكلات زندگي خود را دارد و هيچ كس نمي خواهد اين مشكلات را در انظار عمومي نشان دهد. بسياري از موارد مشهور در ملا public عام وجود دارد ، زيرا برخي از مشاغل خاص ممكن است نوعي سازگاري ، بازيگري و ماهيت كساني باشد كه در كانون توجه هستند. ما بايد به آنها اجازه دهيم كه عزيزانشان راحت زندگي كنند ، تا زندگي را نجات دهند و از آن لذت ببرند.

مگر اينكه اين اتفاق نيفتد ، كه ممكن است بدانيم ، از زندگي روزمره ، مانند ديگران در راز راز عكاسي كه بايد در ذهن انجام شود ، ما شايسته پاپاراتزي هستيم. بسته شده است در راز خود را كه در آن آنها از تلويزيون پخش مي شود ، من در آسمان پرستاره ديدم ، و يا جايي كه پيام من وجود دارد. حتي اگر پاپاراتزي ها ، لياقت ساخت آنها را ندارند ، زيرا هيچ چيز ديگري رمز همه لذت بردن نيست. افراد مشهوري مانند جاستين بيبر ، تيلور سويفت و كيم كارداشيان به اين پديده اهداف اصلي محبوبيت روزافزون آنها بوده است.

اين بايد حريم خصوصي پاپاراتزي باشد. متأسفانه اگر بخواهيد به س questionsالات مربوط به عكسبرداري “نه” بگوييد يا كل زندگي جنبش پاپاراتزي را پوشش دهيد ، يك فرد مشهور است. افراد مشهور هرگز مجبور به استفاده از خشونت نخواهند شد و به پاپاراتزي ها توصيه مي كنند كه از خود دور باشند.

پاپاراتزي تأثير بسزايي در زندگي ما دارد و تقريباً احترام گذاشتن به همه آنها را تعيين مي كند. اين تصاوير هر روز از كساني كه قادر به كانال خبري مورد علاقه ، سايت هاي شبكه هاي اجتماعي ، در برخي موارد ، نظرات در يك كتاب هستند ، ارسال مي شود. به عنوان مثال ، در انگليس ، مرگ ديانا ، پرنسس ولز ، در سال 1997 به دليل تأثير غيرمجاز عدم مطابقت رسانه ها با مطبوعات و شخصيت هاي معروف و سبك زندگي ، راز است. بعد از چند سوال از فرد مبني بر رعايت دليل مرگ ، گفته شد كه براي ملاقات با كسي كه آنها را به دنبال خود دنبال كرده است ، من لمس كردم.

كشورها آن را مخفي نگه مي دارند؟

شدت پاپاراتزي از يك مكان به مكان ديگر متفاوت است. از گال ، شناخته شده است كه از آنها انگور ساخته شده است ، و وسوسه اي كه او همچنين پادشاه خود ، آشوروس را به هاليوود مي اندازد. نيمه عمر ذهن همه ما مي توانيم داشته باشيم. در زير برخي از كشورها ذكر شده است كه احتمالاً وجود دارند.

انگلستان

آزار و اذيت ، حتي دانه سلطنتي ، آمد ، و انگليس در قوانين براي خود ، به واقعيت واقعي ، محدوديت پوشش نسبت به گذشته در بسياري از روستاها از شراب. م Instسساتي مانند كنوانسيون اروپايي حقوق بشر و كميسيون حقوق بشر انگليس كه پيشنهاداتي در مورد محافظت از راز دست مردان نيز ارائه مي دهند. پس از مرگ پرنسس ديانا در سال 1997 ، كميسيون شكايات مطبوعاتي ، نهاد خودتنظيمي رسانه هاي انگليس ، يك سري قوانين را براي جلوگيري از حوادث مشابه پيشنهاد داد با ممنوعيت تعريف كه شامل پيشنهادهايي از مالكيت خصوصي عكسهاي پاپاراتزي است كه گفته مي شود براي همان چيز است ، و براي تقويت محافظت از افراد مشهور و در عين حال در برابر رسانه ها ساخته نشود.

فرانسه

اگرچه دولت فرانسه متعهد شده است كه براي محافظت از فرزندان نبودن ، از فرزندان ما با پاپاراتزي آميخته شده و آنها را آموزش داده و بنابراين ، برعكس هيچ تأثيري نخواهد داشت. دولت ارسال برخي از عكسهاي پاپاراتزي كه او را دوست ندارند ممنوع كرده است ، اما به آنها اجازه مي دهد عكس هاي گرفته شده در مكان هاي عمومي را ارسال كنند. طبق نيويورك تايمز ، فرانسه ، راز اين نوع قوانين حاكم بر دستگاه فشار شراب است ، به عنوان يكي از ويراستاران موضوعاتي كه اغلب بر روي صورتشان هستند ، و چاپ سياه گروه ، و نه تصاوير آنها ، نوشته شده است ، اما خوردن آن حلال است. علاوه بر اين ، بالا بردن يك عكس منحصر به فرد از انتشار بيش از 32000 $ ، و نتيجه نهايي اين است ، در فرانسه ترس پاپاراتزي را وسوسه مي كند.

اسپانيا

به دليل حفظ حريم خصوصي تهديد ، به دليل گسترش فناوري و محيط زيست توسط وكلاي وارن برنديز بوستون مورد توجه قرار گرفت. بيش از يك قرن است كه دانش از روش هاي مختلفي كه از مردم مي گيرند ، و او در راز بزرگ شده است ، مخفي كردن راز آسان است. به دليل افشاي حقوق حفظ حريم خصوصي مردان و جمع آوري اطلاعات شخصي از نهادهاي اجتماعي ، درگير يك دولت قانوني هستند كه به هيچ كس اجازه دسترسي به ساير اطلاعات شخصي را نمي دهد و داده ها اجازه انتشار ندارند. دولت حق مدني جديدي را براي كد حريم خصوصي تعيين كرده است ، مجازات نقض آن ، كه شامل نامه هاي شخصي است ، نه به طور آشكار ، ايميل ها ورودي هايي نيستند كه حريم خصوصي ارتباطات را نقض مي كند. داده ها در طبقه خرمن ، و قبلاً صادر شده بود. مجازات اتهامات اگر مجرم كارمند دولت باشد ، بيشتر خواهد بود.

ايالات متحده

در سال 1998 ، كاليفرنيا و قانون پايان حريم خصوصي كه استفاده از تصاوير ديجيتال را ممنوع مي كند تا افكار مربوط به زندگي خصوصي آنها باشد. اما به همان اندازه كه مانع اين شود كه اعتماد به نفس قانون اساسي مورد انتقاد نيروهاي دشمن و مطبوعات را بدست آورد ، تا شما پيام را جمع كنيد.

اولين اصلاحيه قانون حريم خصوصي 2005 را پيشنهاد كرد كه از اختلاف بين تصاوير گرفته شده توسط افراد مشهور و عكاسان مصادره مي شود. 1708.8 قانون قانون مدني كه توسط قانونگذاران كاليفرنيا اداره مي شود و در سال 2005 تمديد شد ، كه شامل سود از همه اسير بسياري از پاپاراتزي ها بود. در سال 2009 ، قانون جديد ديگري به نام AB 524 ، كه اعلام شد بسياري از مبلغ حداكثر 50،000 دلار در اولين ناشران با تصوير سبك گرفته شده توسط قانون حفظ حريم خصوصي ، بود. اين قانون بود ، حتي قلبش هم به خاطر سود حاصل از تصاوير پاپاراتزي ها نبود كه شهروندان را به صحبت مي برد. با اين حال ، آنها ادعا كردند كه اين قانون م workثر نيست ، زيرا آنها به ناشران عكس هاي مشهور معمولاً بيش از يك ميليون دلار پول نقد كسب مي كنند. علاوه بر اين ، به نظر مي رسد بار ديگر در جلوگيري از دسترسي قانون مطبوعات به ديوان عالي كشور به پيامي ، با AB 524 در تعارض است.

كاليفرنيا ، براي اينكه شما بدانيد كه بيشترين درگيري بين پاپاراتزي ها انجام شده است و وجود ندارد ، اما در او نيست ، و ديگر هرگز در ژانويه 2010 paparazzi 2479 AB از دعاي دو سوال بيشتر است: Paparazzi ارابه هاي او و دشمن در شرف وقوع است كه اغلب هنگام انجام حالت منجر به حركت آزاد مي شود. همچنين مجازات هاي مالي و كيفري براي AB 2479 انساني كه بي پروا رانده مي شود و به سمت گرفتن عكس براي اهداف تجاري سوق داده مي شود. و بين 145 تا 1000 دلار خواهد بود و از آن زمان به مدت پنج تا 90 روز زندان. اگر كودك هنگامي كه وسيله نقليه در حال كار است ، با جريمه نقدي تا 5000 دلار و تا يك سال زندان مي تواند باشد.

مشاهير راز

در اواخر دهه 1960 بود كه درمورد چنين مواردي از نظر فلسفي كاملاً مبتني بر ارزش راز ، راز و چهره بزرگترين فيلسوفان محقق ، ويليام برد ، گسترش يافت ، در همان زمان اين ايده را ارائه داد . در سال 1968 ، يك فيلسوف ديگر ، چارلز فريد ، ادعا كرد كه اسناد محرمانه بسيار گسترده است ، به عنوان جامعه شناسي ذهن و غيره. هانا آرنت ، با عنوان وضعيت انسان (1958) ، برخي از رازهاي اساسي كسب و كار را بيان كرد. اما تعريف حريم خصوصي و آزادي تنظيمات (1967) تعريفي دو لايه از حريم خصوصي را ارائه مي دهد ، تركيبي از توسعه شخصي و اجتماعي شامل روشهايي است و شامل چهار حالت بي هويتي ، احتياط حريم خصوصي ، صميميت و چهار عملكرد حريم خصوصي ، آزادي شخصي و نظر ؛ عزت نفس و ارتباط محدود و تحليل محرمانه بودن آرنت به پايان رسيد. تنظيمات اشاره كرد كه حتي حيوانات در آن دوره تنهايي دارند يا در گروه هاي كوچك به دنبال صميميت هستند.

تعريف حريم خصوصي را بايد از مطالعه مشكلات در يك راز شكست ناپذير مشاهده كرد. دكتر. مقاله Marcus DG در مقاله 100 پايان نامه دانشگاه ادينبورگ مثالي از چگونگي Privacy Books: A analysis company (1985) را ارائه مي دهد. يكي از قديمي ترها ، از تعاريف 1890 و تأثيرگذارترين آنها در آنجا ، وارن ، از ساموئل و لوئيس برنديس ، راز اين است كه بگوييم تنها چيزي نيست كه درست است.

1 ساموئل گاويسون دشواري تعريف قانوني حريم خصوصي را در سال 1980 برجسته كرد و 1989 موم ريموند موضوع را بيشتر بررسي كرد. نتيجه گرفت كه بهترين موارد اضافي از جمله كلمات مبهم و مبهم است ، دليل اين امر اين است كه برنامه به انتها متصل است. از آنجا كه ، در مورد نارسايي تعاريف قانوني س questionsالات من ، موارد بسياري وجود دارد ، نوعي از آنها و توسط كلمه قوانين محافظت از راز تدوين حق از آن هدايت مي شود همان دانشمندان ، مبادا او باشد. اما اين تحقير هرگز بعيد مي داند كه هدف استفاده هاي رايج از آن ، و ديگر هيچ بازگشتي به وي نداشته باشد ، بلكه اين به عنوان مجموع تعريف كارآمد است.

هيچ حق انساني براي حفظ حريم خصوصي وجود ندارد كه به دست آوردن آن منطقي است و امنيت و آرامش در جامعه است. اينكه او محدوديتي در مورد ظرفيت آداب و رسوم برنامه هاي كاربردي در محافظت از حريم خصوصي به عنوان آنچه در نظر گرفته شده است ، براي هر كس راز خود نيست. براي او: و در داده هاي خصوصي خود و يا زندگي بشر و تا حدودي نمي تواند گناه كند ، او بايد بپرسد ، و او مي خواست آنها را به عنوان دسترسي آسيب ديده قرار داده ، به عنوان صدمه ديده است.

حريم خصوصي حقي است كه ناشي از آن است ، بدون در نظر گرفتن وضعيت اجتماعي آنها ، و هيچ يك از ضروريات جهاني را انتظار ندارند. براي تبديل شدن به يك زندگي رنج آور ، اما من فكر نمي كنم كه كتاب ها بخش هاي پاپاراتزي را به دلخواه خود باز كنند. متأسفانه ، اين واقعيت كه بسياري از مردم هميشه سعي در ساختن دارند تا زندگي او را در اهداف شخصي شانس زندگي نكنند. بايد بخاطر بسپاريم كه زير ذره بين بررسي شود.

858

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.