جذب اعتبار ۱۳۰ ميليارد توماني در سفر رئيس قوه قضاييه به كرمانشاه – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۲ بازديد

عصر در مصاحبه با اين خبرنگار آمند پرويز توسلي زاده اظهار داشت: در جريان بازديد از رئيس قوه قضائيه ، در استان كرمانشاه ، با ارزيابي هاي انجام شده با در نظر گرفتن عملكرد سهام عدالت سنت كرمانشاه براي نجات معامله. و وي افزود: با سفر آيت الله رئيسي به استان كرمانشاه ، بيش از …

جذب اعتبار ۱۳۰ ميليارد توماني در سفر رئيس قوه قضاييه به كرمانشاه – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://rosemag.ir/2021/03/05/جذب-اعتبار-۱۳۰-ميليارد-توماني-در-سفر-رئ/ مجله رز Fri, 05 Mar 2021 19:53:40 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/2021/03/05/جذب-اعتبار-۱۳۰-ميليارد-توماني-در-سفر-رئ/ عصر در مصاحبه با اين خبرنگار آمند پرويز توسلي زاده اظهار داشت: در جريان بازديد از رئيس قوه قضائيه ، در استان كرمانشاه ، با ارزيابي هاي انجام شده با در نظر گرفتن عملكرد سهام عدالت سنت كرمانشاه براي نجات معامله. و وي افزود: با سفر آيت الله رئيسي به استان كرمانشاه ، بيش از …

عصر در مصاحبه با اين خبرنگار آمند پرويز توسلي زاده اظهار داشت: در جريان بازديد از رئيس قوه قضائيه ، در استان كرمانشاه ، با ارزيابي هاي انجام شده با در نظر گرفتن عملكرد سهام عدالت سنت كرمانشاه براي نجات معامله.

و وي افزود: با سفر آيت الله رئيسي به استان كرمانشاه ، بيش از 130 ميليارد تومان به استان كرمانشاه اختصاص يافت كه معتقد است از حوزه هاي مختلف ، حل آنها مشكلي نخواهد داشت.

رئيس دادگستري استان كرمانشاه اظهار داشت و تحول قضائي را انجام مي دهد رهبر سند قوه قضائيه ، كه نتيجه تجربه كار خوب است ، حداقل ما در دادگاه شاهد هستيم.

توسلي زاده با اشاره به اينكه عدم آگاهي از قانون باعث ايجاد مشكل در روند رسيدگي به پرونده ها مي شود ، گفت: “يكي از مشكلات دادرسي عدم آگاهي مردم است و مردم به نظر مي رسند كه استان ها منتقل مي شوند.” طبق هنجارها شواهد قانع كننده اي كه دادگاه محكم است.

وي اظهار داشت كه يكي از دستورات در ژانويه 1998 به رئيس دادرسي قضايي دستور رسيدگي به پرونده ها را قبل از پايان دادرسي آنها صادر كرد. اين موارد 11٪ باقيمانده را كاملتر كرده و بقيه گوشه را از راه عذاب خارج كرده اند.

رئيس كل دادگستري و استان كرمانشاه خاطرنشان كرد: “ساير عوامل مهم در كاهش پرونده هاي قضايي استان كرمانشاه كه روز گذشته در مصاحبه تصويري با آيت الله قيام كننده اعلام شد تعداد پرونده هاي موجود در كشور هفت درصد كاهش يافته است كه كرمانشاه موارد موجود و 20 درصد مطمئن باشيد.

توسلي زاده با بيان اينكه مسئله مهمي در كاهش پرونده هاي ورودي دادگاه استان كرمانشاه بوده است ، اظهار داشت: چرا اين يكي از اقدامات انجام شده براي ساماندهي پنج هزار مشاور املاك در استان كرمانشاه قرارداد منعقد كرده و مشكلات حقوقي مربوط به به سمت راست براي جلوگيري از

در واقع ، به عنوان تعداد زيادي بايد كنترل شود ، اما فقط از جرايم ، جنايات و كسب و كار اين مورد توسط م institutionsسسات دادگستري كرمانشاه كنترل مي شود كه مربوط است ، اما بايد مراقب بود كه چنين مواردي در موارد ديگر ، مانند قتل اخير دادگستري كرمانشاه در اختلاف خانوادگي ، مجاز نباشد.

بيش از 16000 پرونده با كمك ستاد اصلاح طلبان تشكيل شد

توسلي زاده افزود: هر ساله حدود 480 هزار پرونده در قضاوت استان كرمانشاه تشكيل نمي شد كه انرژي زيادي در قضاوت استان كرمانشاه و جستجوي مشاور حقوقي در مشاغل آنهاست نه بعداً در زمان بروز مشكلات.

استان كرمانشاه و رئيس دادگستري گفتند: “كمك ستاد اصلاح طلبان كه براي اطمينان از صلح و سازش تشكيل شده است ، طي 9 ماه گذشته 16 هزار و 500 پرونده حل و فصل شده است.”

1200 زنداني از طرح بزرگ خود در كرمانشاه آزاد مي شوند

و او گفت: “اين كاملاً برنامه اي است كه زندانيان در سه ماه گذشته آغاز كرده اند: و در آن كساني كه مدت طولاني مدت مجازات خود را تحمل نكرده اند و به آنها تحويل داده خواهد شد ، زيرا علاوه بر اين قصد جنايات بدون شخصي كه مايل به خاص است نيز از زندان آزاد مي شود ، اما بايد بگوييم كه دليل اين امر خيلي دير نيست ، با شركت تماس بگيريد ، آنها از زندان آزاد مي شوند ، و ما امنيت امنيتي را به طور جدي بر هم نمي زنيم كساني كه قانون را براي مردم زير پا مي گذارند.

رئيس دادگستري استان كرمانشاه همچنين گفت كه 17000 نفر در سراسر اين پروژه در منطقه آزاد شده اند كه سهم استان كرمانشاه 1200 نفر است كه با كمك سازمان حقوق بسيج انجام مي شود. دانان و ستاد اجرايي امام همانطور كه در بالا توضيح داده شد.

او به مردم هشدار داد ، شما مي توانيد برنامه پرداخت كنيد دانان حل اختلاف خارج از دادگاه ، بدون مشكلات زياد ، 3.8 ميليون نفر به دادگاه هاي كرمانشاه مراجعه كردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.