۲۵۰ هزار دوز واكسن كروناي چيني امروز وارد كشور مي‌شود/ گروه‌هاي جديدي كه تا پايان سال واكسينه مي‌شوند

۴ بازديد

به گزارش شفاف ، زنجيره هاي عليرضا و صحبت از ستاد مبارزه با شكوه ملي ، در حاشيه مجلس شوراي ملي ستاد ضد شكوه روز ورود 4/2 ميليون دوز واكسن Glory Dies از سبد گفت و امروز اعلام شد يا فردا. تاج دستور واكسيناسيون با گروه جديد ؛ سخنگوي تاج ملي ستاد برنامه واكسيناسيون عليه …

۲۵۰ هزار دوز واكسن كروناي چيني امروز وارد كشور مي‌شود/ گروه‌هاي جديدي كه تا پايان سال واكسينه مي‌شوند https://rosemag.ir/2021/02/28/۲۵۰-هزار-دوز-واكسن-كروناي-چيني-امروز-وا/ مجله رز Sun, 28 Feb 2021 09:23:21 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/02/28/۲۵۰-هزار-دوز-واكسن-كروناي-چيني-امروز-وا/ به گزارش شفاف ، زنجيره هاي عليرضا و صحبت از ستاد مبارزه با شكوه ملي ، در حاشيه مجلس شوراي ملي ستاد ضد شكوه روز ورود 4/2 ميليون دوز واكسن Glory Dies از سبد گفت و امروز اعلام شد يا فردا. تاج دستور واكسيناسيون با گروه جديد ؛ سخنگوي تاج ملي ستاد برنامه واكسيناسيون عليه …

به گزارش شفاف ، زنجيره هاي عليرضا و صحبت از ستاد مبارزه با شكوه ملي ، در حاشيه مجلس شوراي ملي ستاد ضد شكوه روز ورود 4/2 ميليون دوز واكسن Glory Dies از سبد گفت و امروز اعلام شد يا فردا.

تاج دستور واكسيناسيون با گروه جديد ؛

سخنگوي تاج ملي ستاد برنامه واكسيناسيون عليه كويد 19 ناميده مي شود: “پنجشنبه گذشته هنگامي كه وزير بهداشت كهريزك جلوي خانه اپرا و واكسيناسيون گروه جديدي را آغاز كرد.” و اين دوره جديد ، كه در خانه هاي سالمندان به سر مي برند ، افراد معلول در مراكز مراقبت هاي جسمي و رواني در كشور نياز به واكسيناسيون قربانيان جنگ بيش از 50٪ ، و به ويژه حمامها و صومعه هاي Acrocephalinae تنفسي دارند.

رييسي افزود: علاوه بر اين ، واكسيناسيون پرسنل ICU و نيروهاي ويژه و بخش هاي بيمارستان Ward What ، آزمايشگاه هايي كه Covid را انجام مي دهند ، فارغ التحصيل شده اند چه مراكز در بخش هاي بهداشت سرپايي و اورژانس بيمارستان در اين سطح واكسينه مي شوند ، بنابراين اميدواريم كه واكسيناسيون بالا شروع شود گروه خطر كه 1.3 ميليون نفر را قبل از پايان سال و دوره بين آوريل براي واكسيناسيون شامل مي كند. ساير واكسيناسيون ها در كشور ، واكسيناسيون مرحله به مرحله به سندي كه توسط ستاد ملي تأييد شده انجام مي شود.

تاج عمومي در اروپا و ايالات متحده آمريكا

از صحبت با ستاد ملي ، اشاره به جلسه ستاد ملي به رياست رئيس جمهور و ساير اعضاي وضعيت بيماري عروق كرونا قلب در جهان “و وضعيت بيماري عروق كرونا قلب تاكنون بيش از 114 ميليون نفر مايل نيست مردم جهان از بيماري كرونا قلب رنج مي برند و متأسفانه بيش از 2.5 ميليون نفر جان خود را از دست داده اند. در همين حال ، ايالات متحده سهم مرگ و مير داراي تاج پا بسيار بالا است و بيش از 520،000 فقط در ايالات متحده است. انگليس داراي بالاتري است ميزان مرگ و مير در مورد تعداد و يك تاج در اروپا است.

وي افزود: “محدوديت جدي براي كشورهايي مانند ايتاليا ، فرانسه ، آلمان و انگليس اعمال شده است. ويروس جهش يافته ، كه در انگليس در سراسر اروپا آغاز شد و در انگليس مي توان گفت تاج انگليس جايگزين ويروس مي شود.” ووهان بود. لازم به ذكر است كه سيستم بهداشتي انگليس ، آلماني ها نيز از جمله نيروهاي امنيتي است.

روند افزايش چهارمحال و بختياري و خوزستان براي Glory

سخنگوي تاج ملي ستاد بيماري عروق كرونا قلب در كشور ناميده مي شود: “سطح كشور ، اگرچه روند بيماري تقريباً پايدار است ، استان خوزستان و چهارمحال بختياري و در آن بيماري در حال افزايش است ، در اهواز ؛ آبادان خوزستان و ساير شهرهاي موجود در گردش تعداد زيادي از افراد به ويروس جهش يافته آلوده شده و ميزان بستري شدن در بيماري عروق كرونا نيز بالا است.

وي افزود: اقدامات خوبي از خوزستان آغاز شده و سطح اجراي دستورالعمل ها به دزفول و شادگان بهتر از قبل است و به نظر مي رسد بيمار روند رو به افزايشي دارد تا حدي كنترل مي شود. همچنين اقدامات انجام شده ، تشخيص دقيق تر از اين “. هر روز 12000 تست به خوزستان وارد مي شود. در كشور ، بيش از 100000 آزمايش در روز انجام مي شود و تشخيص به موقع بيماران مي تواند و در اطراف آنها مفيد باشد.

[ترجمه ترگمان]با شكوه شهرها ، قرمز است ،

از سخنراني در ستاد شكوه ملي گفت: “در حال حاضر در خوزستان ، 11 شهر سرخ اهواز ، آبادان ، بندر ماهشهر ، خرمشهر ، دزفول ، دشت آزادگان ، رامهرمز ، شادگان ، شوشتر ، story.cfg و هويزه در موقعيت قرمز ، و من اميدوارم كه اين امر موجب توسعه تجارت اينترنتي شود. “بگذاريد از شهر در درياي سرخ بيرون برويم.

وي گفت: “در سراسر كشور 32 شهر با رنگ طلايي 251 و 154 زرد و آبي وجود دارد.”

بقيه در يك عيد نوروز آرام نگهداري مي شوند

معاون وزير بهداشت گفت: ميزان انطباق با دستورالعمل هاي مربوط به ايمني در كشور: “ما بايد از نزديك ميزان انطباق با دستورالعمل هاي مربوط به آن را كنترل كرده و آن را افزايش دهيم.” نوروز تا چند هفته ، بايد با دقت توجه شود كه بلافاصله نوروز را با آرامش بكشيد.

وي پاسخ داد: “آنچه از تاج ويروس متولد شده است و از چنين شرايطي بار اول بسيار خوب نيست ، اين دستورالعمل ها دنبال نمي شوند ، پيش بيني وجود دارد و به محض اينكه بيماري مي تواند به چندين اسقف تعلق داشته باشد ، بايد تشكيل شود بين آنها براي من از گسترش شهرهاي بني اسرائيل از راه به استانها و روي زمين. از طرف ديگر ، ويروس جهش يافته انگليس بسيار مسري است. “

كشور غربي به كشور و دولت براي تقويت كمك هاي هلال احمر

محدود كردن قدرت كشور Reisi گفت: “در ارتباط با كنترل مرزي ، هنگامي كه مقر آن قرمز است براي كمك به نيروهاي هلال احمر از حد محافظت از سلامت براي قدرت است.” در حال حاضر ، در منطقه غربي اندام از بسته آنها به شدت كنترل مي شوند. ما اميدواريم كه بتوانيم هوا ، آب و قسمتهايي از زمين را با دقت كنترل كنيم. هنگامي كه يك مرد جهش در كشور گسترش داد ، در هر صورت ، ما هنوز آن را گسترش نمي دهيم ، و راه حل شناسايي سريع و اطراف بيماران است.

جلسه گفت: “و با تشكر و قدرداني از سلامتي شهروندان آن كه قوانين را به خوبي با يكديگر دنبال مي كنند ، مي توان اميدوار بود كه با رعايت دستورالعملهاي بعدي نوروز و منطقه در مورد ايمني بيماري گسترش يابد” به آرامي

انتهاي پيام /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.