ناجا امروز پرچمدار امنيت و آرامش جامعه است

اخبار جامع استان همدان را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

ناجا امروز پرچمدار امنيت و آرامش جامعه است

۶ بازديد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: يكي از موفقيت هاي انقلاب اسلامي تغيير نگرش مردم نسبت به پليس است و اين تغيير ناشي از اخلاق ، اخلاق و ارزش عمل در برخورد با پليس است. ” به گزارش مجله رز عليرضا كاظمي امروز با تبريك به گروه متوليان اين قانون گفت: با توجه به مسئوليت …

ناجا امروز پرچمدار امنيت و آرامش جامعه است https://rosemag.ir/2021/10/09/ناجا-امروز-پرچمدار-امنيت-و-آرامش-جامعه/ Sat, 09 Oct 2021 13:01:20 0000 مجله حوادث https://rosemag.ir/2021/10/09/ناجا-امروز-پرچمدار-امنيت-و-آرامش-جامعه/ سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: يكي از موفقيت هاي انقلاب اسلامي تغيير نگرش مردم نسبت به پليس است و اين تغيير ناشي از اخلاق ، اخلاق و ارزش عمل در برخورد با پليس است. ” به گزارش مجله رز عليرضا كاظمي امروز با تبريك به گروه متوليان اين قانون گفت: با توجه به مسئوليت …

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: يكي از موفقيت هاي انقلاب اسلامي تغيير نگرش مردم نسبت به پليس است و اين تغيير ناشي از اخلاق ، اخلاق و ارزش عمل در برخورد با پليس است. ”

به گزارش مجله رز عليرضا كاظمي امروز با تبريك به گروه متوليان اين قانون گفت: با توجه به مسئوليت هاي نيروي انتظامي ، نيروي انتظامي از تلاش ها و تلاش هاي بسياري در شرايط دشوار براي تأمين امنيت اجتماعي حمايت مي كند.

وي افزود: يكي از موفقيت هاي انقلاب اسلامي تغيير نگرش مردم نسبت به پليس است و اين موفقيت به دليل اخلاق ، اخلاق و ارزش عمل در برخورد با پليس است.

كاظمي اظهار داشت: “تغيير نگرش مردم در نيروي انتظامي يك دستاورد بزرگ است و ناجا پرچمدار مشاركت امنيتي و صلح امروز است.”

وي ادامه مي دهد: “نيروي انتظامي امروز از نهاد پليس به نهاد اجتماعي و فرهنگي و پناه بردن از افراد مظلوم و حاشيه نشين در شرايط سخت تبديل شده است”.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: عشق به خدمت در نيروي انتظامي در حال افزايش است و تلاش بي وقفه براي مبارزه با ناامني ، حفاظت از مرزهاي كشورمان ، مبارزه با قاچاق مواد مخدر ، امنيت شهري و … انجام مي شود.

پليس منكر اين بود كه ما هرگز وضعيت را در همه زمينه ها نخواهيم ديد ، و افزود: “بزرگترين ويژگي ناجا” ساع Sad صدر “آنها است و اين در موضوعات مختلف خودنمايي مي كند و هميشه با مردم بوده است.”

كاظمي خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي گروهي است كه تعهدات حفاظتي قانوني خود را در نظر گرفته و “افتخار جامعه” است و در اين قسمت از نظام اسلامي شهداي زيادي تقديم كرده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اذعان داشت: “مبارزه با فساد در دستور كار ناجا قرار دارد و اين نيرو بارها وعده خود را براي ايجاد انقلاب در نظام اسلامي نشان داده است”.

در پايان اين نشست ، چندين تن از مجريان قانونگذاري در سالن آموزش و پرورش مستقر شدند.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، شايان ذكر است ؛ در اين مورد ، برخي نمايندگان وزارت آموزش و پرورش ، از جمله مهرزاد حميدي ، معاون تربيت بدني و سلامت وزير بهداشت و قاسم احمدي لشكي ، معاون امور مجلس مجلس در امور قانونگذاري ، با پرسنل ناجا در كلانتري ملاقات كردند و از تلاش هاي آنها قدرداني كردند. به

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.