ديگر مدارا پاسخگو نيست! – مجله رز

اخبار جامع استان همدان را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

ديگر مدارا پاسخگو نيست! – مجله رز

۹ بازديد

هنگامي كه اعداد براي حداكثر واكسيناسيون تعيين مي شود ، ديگر تحمل سياست هاي بازنشاني و مجازات و مجازات ها وجود ندارد. از آنجا كه بيماري عروق كرونا قلب يك بيماري منحصر به فرد نيست ، شدت و محروميت افرادي كه درك درستي از بيماري و انتقال بيماري در جامعه ندارند ، در نهايت منجر …

ديگر مدارا پاسخگو نيست! – مجله رز https://rosemag.ir/2021/10/04/ديگر-مدارا-پاسخگو-نيست-مجله-رز/ Mon, 04 Oct 2021 01:47:50 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/2021/10/04/ديگر-مدارا-پاسخگو-نيست-مجله-رز/ هنگامي كه اعداد براي حداكثر واكسيناسيون تعيين مي شود ، ديگر تحمل سياست هاي بازنشاني و مجازات و مجازات ها وجود ندارد. از آنجا كه بيماري عروق كرونا قلب يك بيماري منحصر به فرد نيست ، شدت و محروميت افرادي كه درك درستي از بيماري و انتقال بيماري در جامعه ندارند ، در نهايت منجر …

هنگامي كه اعداد براي حداكثر واكسيناسيون تعيين مي شود ، ديگر تحمل سياست هاي بازنشاني و مجازات و مجازات ها وجود ندارد. از آنجا كه بيماري عروق كرونا قلب يك بيماري منحصر به فرد نيست ، شدت و محروميت افرادي كه درك درستي از بيماري و انتقال بيماري در جامعه ندارند ، در نهايت منجر به سلامت بيشتر در جامعه مي شود.

به گزارش مجله رز ، اردشير گراوند ، جامعه شناس و محقق اجتماعي ، در مجله يادآور شد شهروند “در گذشته ، هر فعاليتي ، چه اجتماعي ، فرهنگي و چه حتي بهداشتي ، هميشه مزايا و معايب خود را داشته است ، و اكنون اين تناقضات ايدئولوژيكي در مورد واكسيناسيون پيدا شده است.”

نه تنها در ايران ، بلكه در فرانسه ، آلمان ، سوئد و ساير كشورها ، كه در آن حمايت و حمايت از واكسن وجود داشته است. البته واكسيناسيون و اجتناب از واكسيناسيون يك مسأله طبيعي است و هيچ اظهارنظر كارشناسي منجر به حمايت جامعه نشده است. اين ارتباط مستقيم با افراد باسواد ندارد و در هر سطح از جامعه ، گروه ها يا افراد در برابر واكسيناسيون مقاوم هستند. اما واكسيناسيون خوب تاج اين است كه جمعيت طرفدار مخالف بسيار بيشتر از مخالفان است و اين مي تواند تحريم هايي را عليه مخالفان درخواست كند. به عبارت ديگر ، اكثر افراد واكسينه شده ممكن است درخواست دهند و كساني كه نمي خواهند واكسينه شوند از دريافت خدمات اجتماعي منع مي شوند.

مطمئناً در كشور ما معمولاً از مدل تحمل با اين نوع تخلف استفاده مي شود. آنها هنوز به درصد زيادي از واكسيناسيون در جامعه نرسيده اند. مدت كوتاهي است كه عرضه واكسن ها به حد مطلوب رسيده است ، اما در نهايت ، با ايجاد تعداد بسيار زيادي واكسيناسيون ، ديگر تحمل جايگزيني و مجازات وجود ندارد. از آنجا كه بيماري عروق كرونا قلب يك بيماري منحصر به فرد نيست ، شدت و محروميت افرادي كه درك درستي از بيماري و انتقال بيماري در جامعه ندارند ، در نهايت منجر به سلامت بيشتر در جامعه مي شود.

بنابراين ، مجازات بيشتري بايد براي فردي كه واكسينه نشده است و مبتلا به اين بيماري است ، اعمال شود. البته كساني كه نقش عمدي در دريافت واكسن ندارند نيز بايد عوامل م healthثر بر سلامتي و نحوه تسهيل شرايط را در نظر بگيرند. در جامعه ما افراد مسني هستند كه به دليل شيوع بيماري همه گير خانه هاي خود را ترك نكرده اند و اين ترس هنوز با آنها است. اكثر افرادي كه براي واكسيناسيون و حل مشكل خود از خانه خارج نشده اند ، بايد برنامه واكسيناسيون خانگي را تكميل كنند. همچنين ابهامي در مورد جوانان و ميانسالي وجود دارد كه فكر مي كنند مبتلا به سندرم كرونا نخواهند شد يا در صورت ابتلا ، در معرض خطر زيادي قرار نخواهند گرفت. براي پاسخ به اين س ،ال ، چيزي مشابه بايد در زمان مطالعه اتفاق بيفتد.

شرط ورود به مدرسه واكسينه شده بود ، در غير اين صورت تعداد قابل توجهي از مردم واكسن را در آن زمان دريافت نمي كردند. بر اين اساس ، ما بايد منتظر بمانيم تا زمان واكسيناسيون به صورت داوطلبانه انجام شود و در نهايت ، براي افرادي كه قصد تزريق واكسن را ندارند ، تصور مي شد كه سياست موضوعي و محلي بايد مجازات شود. البته ، 100 coverage پوشش واكسيناسيون هرگز رخ نمي دهد. زيرا درصدي از مردم واكسن را دريافت نمي كنند. به احتمال زياد پوشش واكسيناسيون در همه كشورها به بيش از 80 درصد رسيده است ، به طور كلي 15 درصد از مردم هرگز واكسينه نشده اند.

البته جامعه ايران در چنين مواقعي سهم زيادي از خود نشان داده است ، بنابراين احتمالاً بيش از 90 درصد واكسيناسيون ها را پوشش خواهد داد. روشهاي سختگيرانه براي كساني كه با واكسن مخالف هستند وضع شده است. “

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.