مهران رنجبر داور «محاكات» شد

اخبار جامع استان همدان را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

مهران رنجبر داور «محاكات» شد

۵ بازديد

به گفته اين آژانس ، اين برنامه پنجشنبه شب ، 29 اكتبر ، با حضور عبدالحكيم بهار ملواني ، مدرس كتاب پخش مي شود ؛ او در كودكي در چابهار عاشق كتاب و مجله بود ، اما از داشتن اين كالاها محروم بود ، در دسترسي به كتاب مشكل داشت و وقتي به بزرگسالي رسيد …

مهران رنجبر داور «محاكات» شد https://rosemag.ir/2021/09/30/مهران-رنجبر-داور-محاكات-شد/ Thu, 30 Sep 2021 11:24:42 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/09/30/مهران-رنجبر-داور-محاكات-شد/ به گفته اين آژانس ، اين برنامه پنجشنبه شب ، 29 اكتبر ، با حضور عبدالحكيم بهار ملواني ، مدرس كتاب پخش مي شود ؛ او در كودكي در چابهار عاشق كتاب و مجله بود ، اما از داشتن اين كالاها محروم بود ، در دسترسي به كتاب مشكل داشت و وقتي به بزرگسالي رسيد …

به گفته اين آژانس ، اين برنامه پنجشنبه شب ، 29 اكتبر ، با حضور عبدالحكيم بهار ملواني ، مدرس كتاب پخش مي شود ؛ او در كودكي در چابهار عاشق كتاب و مجله بود ، اما از داشتن اين كالاها محروم بود ، در دسترسي به كتاب مشكل داشت و وقتي به بزرگسالي رسيد ، تصميم گرفت عشق خواندن خود را در بين همشهريان خود پخش كند. او چندين كتابخانه رايگان در روستاها تأسيس كرد.

مهران رنجبر ، بازيگر و كارگردان تئاتر و تلويزيون ، به همراه داوران عادي “محلات” تصميم مي گيرند نخ بازي مهمان اين شب را به صورت كتاب امتحان كنند.

“شبيه سازي” به تهيه كنندگي جواد فرحاني و كارگرداني محمد صوفي ، قبل از شروع فصل اول توسط افرادي كه هر كدام داستاني لذت بخش در مورد زندگي و ساختار برنامه پشت قضات پرونده مهمان بيان كردند ، مورد استقبال قرار مي گيرد. از نظر او بهترين بود ، بگذار زندگي اش آزاد باشد.

داوران “محك” امير شهاب رضويان ، فلورا سام و رسول نجفيان هستند و اين موضوع هر چهارشنبه و پنجشنبه پس از اعلام ساعت 22:30 از شبكه دو سيما به سرعت پخش مي شود.

5858

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.