پژمان بازغي و تولدي دوباره/ اشكان خطيبي و نگار جواهريان اتفاقات ويژه «خاتون»/ بازگشت عادل فردوسي پور از امشب/ سانسور، پدر «قبله عالم» را درآورد!/ انفجار سينما با ديناميت

۵ بازديد

چاقو در طول هفته خورده مي شود. قبله جهان سريال “قبله موندي” هيچ گاه در بستر شبكه نمايش داخلي داغ نشده است و ادامه سانسور صداي عوامل در سريال تاريخي فانتزي را نيز بلند كرده است. تا مراحل پاياني نگارش اين مقاله ، مجوز سري رويدادهاي جديد صادر نشده است. نود هفته زيارت بيماريها 120 …

پژمان بازغي و تولدي دوباره/ اشكان خطيبي و نگار جواهريان اتفاقات ويژه «خاتون»/ بازگشت عادل فردوسي پور از امشب/ سانسور، پدر «قبله عالم» را درآورد!/ انفجار سينما با ديناميت https://rosemag.ir/2021/09/23/پژمان-بازغي-و-تولدي-دوباره-اشكان-خطيبي/ Thu, 23 Sep 2021 11:22:45 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/09/23/پژمان-بازغي-و-تولدي-دوباره-اشكان-خطيبي/ چاقو در طول هفته خورده مي شود. قبله جهان سريال “قبله موندي” هيچ گاه در بستر شبكه نمايش داخلي داغ نشده است و ادامه سانسور صداي عوامل در سريال تاريخي فانتزي را نيز بلند كرده است. تا مراحل پاياني نگارش اين مقاله ، مجوز سري رويدادهاي جديد صادر نشده است. نود هفته زيارت بيماريها 120 …

چاقو در طول هفته خورده مي شود. قبله جهان

سريال “قبله موندي” هيچ گاه در بستر شبكه نمايش داخلي داغ نشده است و ادامه سانسور صداي عوامل در سريال تاريخي فانتزي را نيز بلند كرده است. تا مراحل پاياني نگارش اين مقاله ، مجوز سري رويدادهاي جديد صادر نشده است.

17149217-3608-a

نود هفته زيارت بيماريها 120

عادل فردوسي پور با وجود شايعات مختلف در مورد استفاده از “بي 120” به شبكه بازي آمد. اگرچه او تهيه كننده است تلويزيون برمي گردد ، اما حضور اين چهره جذاب و كاريزماتيك در زمينه نرم افزارهاي ورزشي از هر نظر مخاطب جذاب و گرامي دارد.

در روزهايي كه خبري از برنامه “نود” نيست ، “فوتبال 120” يكي از بهترين محصولات ورزشي از نظر ساخت و نوع توليد در برخورد با فوتبال محسوب مي شود. تميز بدون شك يكي از محبوب ترين برنامه هاي تلويزيوني است.

عادل   فردوسي   پور

هشت تا عالي پژمان بازغي

پژمان بازغي يكي از پركارترين و فعال ترين بازيگران است سينما و مهد كودك به نظر مي رسد كه او در تمام اين سالها نقش متنوعي در زمينه بازيگري داشته است و پافشاري او در كارهاي مختلف (چه در سينما و چه در تلويزيون) قابل اعتماد است. ذهن و چشم شنوندگان نزديكتر مي شود. بازيگر فيلم سينما دوئلي كه بين آثار است دفاع مقدس بعد از سالها سريال تلويزيوني ، اين شبها مخاطبان را به سريال “آفريقايي” برد.

در اين مجموعه تلويزيوني ، در اوج بلوغ بازيگري ، لحظات فردي را اجرا مي كند. آشنايي با گيلانا از نظر شخصيت ، بازي ، صدا و لهجه و تعامل با ساير شخصيت ها به او اين فرصت را مي دهد كه يكي شود. -شخصيت دستي و آشنا تجربيات ديگر را اضافه كنيد.

بهرنگ توفيقي بدون شك بهترين اين مجموعه است و در كنار مهدي سلطاني ، مينا وحيد ، هومن سيدي ، عليرضا آرا و پيام دهكردي موقعيت هاي جالبي را در قالب يك درام تلويزيوني خلق مي كند. اگرچه انتقاداتي به عدم نمايش درام وجود دارد ، اما همچنان مي تواند نام قابل قبولي براي سازماندهي مجدد اين مجموعه به روش هاي ديگر به دست آورد.

پژمان بازغي

حركت هفتگي اشكان خطيبي و نگار جواهريان در سريال “خاتون”

مجموعه “خاتون” يكي از رويدادهاي ويژه سينماي خانگي است. اين مجموعه تلويزيوني داستان دوره اي را روايت مي كند كه در آن مي توان وقايع بسياري از درام ها را در تاريخ اين منطقه يافت ، اما سبك روايي و وسواس در كارگرداني و بازي در اين سريال كمي واقعيت دارد. داستان زندگي عاشقانه را روايت مي كند.

مطمئنا نگار جواهريان و اشكان خطيبي پس از سالها از اين موقعيت جديد استفاده كرده اند تا از لحظات تاريخي اين رويداد مخرب لذت ببرند. تينا پاكروان در اين سريال ، تسلط او به آب بازي و البته اين تماشاي شوخ بازيگران و داستانهاي امروزي و با آگاهي مخاطب از اخلاق ، نمايشنامه ها و داستانها ، مجموعه اي زيبا و بي روح را براي شبكه نمايش خانگي ارسال كرده است.

نگار   جواهريان

انجيل در طول هفته بازگشايي سالن هاي نمايش

يكي از رويدادهاي ويژه هفته گذشته بررسي دادگاه ها بود تئاتر پس از مدت زمان طولاني با كاهش قابل توجه موارد ويروس وضعيت بد و مرفه واكسيناسيون معلوم شد كه اين وضعيت مي تواند به طرفداران تئاتر و تئاتر راه جديدي بدهد تا هنر مورد علاقه خود را در تئاتر تمرين كنند. تئاتر بنشين براي تماشا

000 در زيباترين سالن

مرد ثروتمند هشت ويرايش شده

احمد مهرانفر ، بازيگر سينما و تلويزيون “Dynamites” Crown را پرفروش ترين فيلم اعلام كرد.

احمد مهرانفر در اينستاگرام آورد ؛

فيلم سينمايي «پويايي» به كارگرداني سيد مسعود اطيابي و تهيه كنندگي سيد ابراهيم عامريان هنوز تصويري از عصر كرونا را در اختيار دارد.

«ديناميت ها» در سينماي سراسر كشور نمايش داده مي شود و توسط «خانه فيلم» اكران مي شود.

دومي نيز توسط عرفان بهكار تعيين شده است.

علاقمندان به “ديناميت” مي توانند با مراجعه به سيستم هاي آماده سازي بليط هاي فيلم ، بليط تهيه كنند.

“سينما به حيات خود ادامه مي دهد.”

61969210

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.