كاهش اميد به زندگي در دوران پاندمي كرونا

اخبار جامع استان همدان را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

كاهش اميد به زندگي در دوران پاندمي كرونا

۵ بازديد

بر اساس اين مطالعه ، همه گيري كوويد 19 بيشترين كاهش اميد به زندگي را در اروپاي غربي از زمان جنگ جهاني دوم تجربه كرده است. داده هاي جمع آوري شده از 29 كشور ، عمدتا در اروپا ، ايالات متحده و شيلي ، نشان داد كه اميد به زندگي در طول يك سال گذشته …

كاهش اميد به زندگي در دوران پاندمي كرونا https://rosemag.ir/2021/09/27/كاهش-اميد-به-زندگي-در-دوران-پاندمي-كرون/ Mon, 27 Sep 2021 07:19:24 0000 مجله اجتماعي https://rosemag.ir/2021/09/27/كاهش-اميد-به-زندگي-در-دوران-پاندمي-كرون/ بر اساس اين مطالعه ، همه گيري كوويد 19 بيشترين كاهش اميد به زندگي را در اروپاي غربي از زمان جنگ جهاني دوم تجربه كرده است. داده هاي جمع آوري شده از 29 كشور ، عمدتا در اروپا ، ايالات متحده و شيلي ، نشان داد كه اميد به زندگي در طول يك سال گذشته …

بر اساس اين مطالعه ، همه گيري كوويد 19 بيشترين كاهش اميد به زندگي را در اروپاي غربي از زمان جنگ جهاني دوم تجربه كرده است.

داده هاي جمع آوري شده از 29 كشور ، عمدتا در اروپا ، ايالات متحده و شيلي ، نشان داد كه اميد به زندگي در طول يك سال گذشته كاهش يافته است و بر نتيجه سالها كار و توسعه متخصصان و دولتها تأثير مي گذارد.

بيشترين كاهش اميد به زندگي در ميان مردان در ايالات متحده بوده است كه نسبت به سال 2019 2.2 سال كاهش يافته است و پس از آن مردان ليتوانيايي با 1.7 سال كاهش اميد به زندگي قرار دارند.

نتايج اين نظرسنجي نشان مي دهد كه در كشورهاي اروپاي غربي مانند اسپانيا ، انگليس ، ولز ، ايتاليا ، بلژيك ، آخرين بار چنين كاهش چشمگيري در اميد به زندگي در سال در طول جنگ جهاني دوم مشاهده شده است.

اين يافته ها از تجزيه و تحليل 29 كشور به دست آمده است كه در 27 كشور آنها اميد به زندگي كاهش يافته است.

47233

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.