تاييد دُز تقويتي واكسن كرونا در انگليس

اخبار جامع استان همدان را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

تاييد دُز تقويتي واكسن كرونا در انگليس

۴ بازديد

به گزارش شفاف ، دولت انگليس براي واكسن هاي كروناويروس ، از جمله استرازنكا و فايزر ، دوز سوم را تأييد كرد ، كه راه را براي اجراي برنامه هاي واكسيناسيون پاييزي و تزريق دوز سوم به ميليون ها نفر در اين كشور هموار كرد. انجام شده است. مديريت داروها و علائم انگلستان به اين …

تاييد دُز تقويتي واكسن كرونا در انگليس https://rosemag.ir/2021/09/11/تاييد-دُز-تقويتي-واكسن-كرونا-در-انگليس/ Sat, 11 Sep 2021 13:07:21 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/09/11/تاييد-دُز-تقويتي-واكسن-كرونا-در-انگليس/ به گزارش شفاف ، دولت انگليس براي واكسن هاي كروناويروس ، از جمله استرازنكا و فايزر ، دوز سوم را تأييد كرد ، كه راه را براي اجراي برنامه هاي واكسيناسيون پاييزي و تزريق دوز سوم به ميليون ها نفر در اين كشور هموار كرد. انجام شده است. مديريت داروها و علائم انگلستان به اين …

به گزارش شفاف ، دولت انگليس براي واكسن هاي كروناويروس ، از جمله استرازنكا و فايزر ، دوز سوم را تأييد كرد ، كه راه را براي اجراي برنامه هاي واكسيناسيون پاييزي و تزريق دوز سوم به ميليون ها نفر در اين كشور هموار كرد. انجام شده است.

مديريت داروها و علائم انگلستان به اين نتيجه رسيده است كه هر دو واكسن را مي توان در دوزهاي ايمن و صنعتي استفاده كرد.

با اين حال ، محققان هنوز در حال بحث بر سر اين هستند كه آيا نياز به تزريق دوز سوم است و دوزهاي در حال اجرا براي كدام گروه اولويت دارد.

در دستورالعمل جديد مديريت دارو و سلامت انگلستان آمده است كه افراد مي توانند دوز واكسن Pfizer را صرف نظر از نوع واكسني كه قبلاً تزريق كرده اند دريافت كنند. اما البته ، واكسن آسترازنكا فقط بايد به افرادي داده شود كه قبلاً واكسن آسترازنكا را تزريق كرده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.