ركورد ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهي واكسن شكسته شد

اخبار جامع استان همدان را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

ركورد ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهي واكسن شكسته شد

۵ بازديد

مركز آمار و مديريت فناوري اطلاعات و وزارت بهداشت گزارش دادند كه ثبت ركورد در برنامه ريزي واكسيناسيون شكسته شده است. به گزارش مجله رز مركز مديريت آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي در بيانيه اي اعلام كرد: از پنجشنبه شب كه حساب salamat.gov.ir در آن براي دانشجويان سراسر كشور …

ركورد ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهي واكسن شكسته شد https://rosemag.ir/2021/09/10/ركورد-ثبت‌نام-در-سامانه-نوبت‌دهي-واك/ Fri, 10 Sep 2021 12:59:55 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/09/10/ركورد-ثبت‌نام-در-سامانه-نوبت‌دهي-واك/ مركز آمار و مديريت فناوري اطلاعات و وزارت بهداشت گزارش دادند كه ثبت ركورد در برنامه ريزي واكسيناسيون شكسته شده است. به گزارش مجله رز مركز مديريت آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي در بيانيه اي اعلام كرد: از پنجشنبه شب كه حساب salamat.gov.ir در آن براي دانشجويان سراسر كشور …

مركز آمار و مديريت فناوري اطلاعات و وزارت بهداشت گزارش دادند كه ثبت ركورد در برنامه ريزي واكسيناسيون شكسته شده است.

به گزارش مجله رز مركز مديريت آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي در بيانيه اي اعلام كرد: از پنجشنبه شب كه حساب salamat.gov.ir در آن براي دانشجويان سراسر كشور تا ساعت 14:30 بعد از ظهر جمعه (شهريور) باز است 10) بيش از 50،000 نفر ثبت نام كردند و بلافاصله نوبت خود را گرفتند.

به گفته مركز آمار مديريت سلامت وزارت بهداشت ، ركورد قبلي 130،000 ثبت نام در يك روز بود. ظرفيت محدود در حال حاضر در بسياري از شهرها موجود است. ما با دانشگاه هاي علوم پزشكي براي افزايش ظرفيت ثبت نام هماهنگ مي كنيم. با توجه به حجم واكسن هاي وارد شده به كشور ، در بازگشت همه دانش آموزان در روزهاي آينده ترديدي وجود نخواهد داشت.

به گزارش وبدا ، در اين گزارش آمده است: “ما از همه عزيزاني كه هنوز واكسيناسيون نگرفته اند مي خواهيم كه خدمات دريافت كنند تا ظرف دو تا سه روز آينده ثبت نام كرده و آموزش ببينند و بدون قرار ملاقات يا موعد مقرر به واكسيناسيون بازگردند. “از محل هاي جداگانه تزريق واكسن خودداري كنيد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.