وضعيت ناپايدار كرونا در كل كشور / تاثير جدي سفر بر شعله‌ور شدن دوباره بيماري

اخبار جامع استان همدان را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

وضعيت ناپايدار كرونا در كل كشور / تاثير جدي سفر بر شعله‌ور شدن دوباره بيماري

۴ بازديد

يك متخصص اپيدميولوژي با بيان اينكه كشور در مسير كنترل بيشتر آفات است و حدود 70٪ از اين سفر به پايان رسيده است ، گفت: در كنترل كامل وضعيت ناشي از اپيدمي وضعيت هنوز نامشخص و شكننده است ، بنابراين بايد صبور باشيم به چند هفته ديگر فوتبال ، پايبند به پروتكل هاي دقيق براي …

وضعيت ناپايدار كرونا در كل كشور / تاثير جدي سفر بر شعله‌ور شدن دوباره بيماري https://rosemag.ir/2021/01/18/وضعيت-ناپايدار-كرونا-در-كل-كشور-تاثير/ مجله رز Mon, 18 Jan 2021 02:09:05 0000 مجله اجتماعي https://rosemag.ir/2021/01/18/وضعيت-ناپايدار-كرونا-در-كل-كشور-تاثير/ يك متخصص اپيدميولوژي با بيان اينكه كشور در مسير كنترل بيشتر آفات است و حدود 70٪ از اين سفر به پايان رسيده است ، گفت: در كنترل كامل وضعيت ناشي از اپيدمي وضعيت هنوز نامشخص و شكننده است ، بنابراين بايد صبور باشيم به چند هفته ديگر فوتبال ، پايبند به پروتكل هاي دقيق براي …

يك متخصص اپيدميولوژي با بيان اينكه كشور در مسير كنترل بيشتر آفات است و حدود 70٪ از اين سفر به پايان رسيده است ، گفت: در كنترل كامل وضعيت ناشي از اپيدمي وضعيت هنوز نامشخص و شكننده است ، بنابراين بايد صبور باشيم به چند هفته ديگر فوتبال ، پايبند به پروتكل هاي دقيق براي تثبيت وضعيت كتاب ها و اسناد براي ادامه منابع دوباره شواهد سازگار با سنگ است.

دكتر. حميد ترش – استاد اپيدميولوژي ، دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي – در مصاحبه با مجله رزوي با يادآوري نكته اصلي بيماري در دو ماه گذشته ، گفت: “در ماه اكتبر و نوامبر ، وخامت شيوع بيماري در كشور به گونه اي بود كه بيمارستان ها جايي براي انتقال بيماران جديد ندارند و كشته شدگان اين بيماري به بيش از 500 روز رسيده است.” در Fortune دولت مجبور شده است يكي از پرهزينه ترين مداخلات را در كنترل و مديريت ناشي از اپيدمي ، لاكهيد به مدت دو هفته و 150 شهر كشور اجرا كند.

با اشاره به بار اقتصادي ، اجتماعي ، رواني و فرهنگي انجام جدي به ويژه ، بستن شهرها در شانه ها و جوامع ، گفت: در اين شرايط رويكرد نظام سلامت از نور و توجه به درمان و پيشگيري از جنگ تغيير كرد و مجموعه برنامه خود براي اجراي طرح. ” و از همه مهمتر ، تاج كالاهاي واقع شده در همسايگي آن مكان ، عالي ترين رويارويي ، يعني گفتن ، در طراحي شهيد سليماني. خوشبختانه ، در توصيه هاي سخت كوشي ، تعداد كشته شدگان در اين بيماري و براي مدت كوتاهي به كمتر از C كاهش يافت.

ما در راه اعتدال تمرين فوتبال هستيم

وي از سر تا كميته ملي تاج انساني اظهار داشت كه با تلاش زياد و كمك به شركت كنندگان و كمك به افراد براي داوطلب كردن ، نتيجه مثبت است ، وي گفت: اگرچه كنترل بيماري در حدود 50 روز است ، اما نمي توانيم به وضعيت رسيده برسيم اپيدمي، حدود 70٪ از راه سفر ، و نزديك شدن به انتها ، و ديگري كسي است كه 30٪ بيشتر از كنترل آفات خود را ترك كرده است.

وي گفت: “براي رسيدن به مرحله اي كه ديگر نگران نباشيد كه كشور دوباره اپيدمي را شعله ور كند ، بايد بتوانيم به طور كامل كنترل شده ناشي از اپيدمي را كنترل كنيم ، به عبارت ديگر ، بايد شيوع پايدار وجود داشته باشد و از تغييرات قابل توجه در نتايج جلوگيري كند.” بقيه سفر هنوز دور بود و بسيار دشوارتر است ، اما اين ميزان 30٪ است ، هميشه ، تا زماني كه بيماري كنترل شود.

به تغيير محدوديت هاي پرمپتاليا و بازگشايي توجه كنيد

و من بر اهميت هوشياري حاكمان و تاكيد بر ادامه رعايت پروتكل ها و محدوديت ها در زمان كنوني باعث شده ام كه اپيدمي قدرت يك پايان باشد و بنابراين وي گفت: “و كسي كه بيدار خواهد بود در كار با آنها و سياست گذاران فقط با انتخاب تغيير مي كند ، و او محدوديت ها يا بازگشايي مجدد را برداشته است. براي مقابله با ، زيرا شكننده است و نور و عدم مراقبت براي هدايت خود ، او را ترك كرده بود و شرايط كار و تهديد به بازگشت ، و شروع موارد زير در طي يك طاعون شديد.

سور گفت: “و دوباره دو ماه گذشته دوباره فعال شدم ، هم از يك چرخه رنج مي بردم و هم از نظر اقتصادي هزينه زيادي براي شهر داشت.” تلاش براي از بين بردن آفت به گله پايان يافت.

به جاي بازگشايي مشترك ، بيماري هاي اپيدمي در حال حاضر جامعه بايد كنترل شده و پايدار باشند در حالي كه بررسي منطقه اي زودگذر و فاسدشدني و شهرهاي آبي و زرد شاخص است. اين تغيير سريع سفت شد.

همه چيز زردي زميني و گذرا

وي با اشاره به وجود ترافيك بين شهري در كشور گفت: در همان ، ترافيك ، وضعيت شهرها ، مي تواند به سرعت تغيير كند ، و به شهر آمد ، يعني زرد زرد به هميشه براي هميشه ، حتي براي يك لحظه باقي نماند ، اما براي سهل انگاري قرمز در كمتر از يك هفته بيش از من نمي توانم. شهرهاي اقدام شكننده فوتبال كشور كه روش استفاده شده براي حذف تداخل از ابعاد مختلف را با در نظر گرفتن مسائل امنيتي تغيير مي دهد.

وي تأكيد كرد كه وزارت بهداشت ، نگهبان اصلي ناشي از همه گيري در دولت كشور ، با وزارت پرورش دهنده او مشورت نكرده است ، هيچ مداخله اي توسط ارگان هاي Sempronius نبايد استخدام مي شد يا تغيير مي كرد ، زيرا اين امر به زيرساخت هاي لازم ، آماده سازي و تهيه كافي نياز دارد. تيم ها قبل از بازگشايي سريع و سريع واكنش نشان مي دهند.

انتقاد از اپيدمي دولت قبل از تثبيت بازگشايي مدارس

سوري گفت: بازگشايي مدارس را رد كنيد و زيرساخت هاي لازم براي تأمين بيماري را ايجاد كنيد ، گفت: “آموزش مجدد زندگي مقدس مقدس از قوانين پيروي مي كند ، اما فقط براي وزارت بهداشت امكانات لازم از جمله تيم هاي واكنش سريع را فراهم نمي كند”. اكنون مي توانيد فوتبال سريع را در آن شهر يا منطقه تبديل كنيد.

در همين حال ، متخصص اپيدميولوژي گفت كه بازگشايي مدارس از خانه انجام مي شود تا به نيازهاي اجتماعي و رفتاري تعطيلي مدارس توجه كند. در اين موقعيت به عنوان مأمور مانيليوس ، توجه خود را به مكتب خود در بازگشايي يك شير از دور نشان مي دهد كه آنها در را مي بندند.

سوري با بيان اينكه تمام تلاش هاي فعلي در جهت بازگشت شركت براي بازگشت به شرايط عادي است ، افزود: اكنون 70 درصد از مسير كنترل بيماري در كشور است ، اما بايد با صبر و حوصله پروتكل ها و محدوديت ها را در چند هفته مشاهده كنيد ، شرايط بيماري پايدارتر است و سپس تغيير نمي كند بدون تعصب به فرم ها و اسناد مجموعه مناسب با تأييد تخمگذار مجدد تخت كافي است.

علت بيماري در مازندران

تاج رئيس اپيدميولوژي ملي و توضيح در مورد وضعيت فوتبال مازندران ، استان مازندران ، همه گيري در كنار شيوع يافته است.

اين از يك حركت عميق تأثير پيشرفته در سفر زيارتي او به عنوان مأمور مانيل بود

سوري با تأكيد بر تأثير سفر بيماري شديد ، اظهار داشت: “سفر ، به ويژه سفرهاي ضروري براي خود افراد جوامع را مختل مي كند و ناشي از مدل اپيدمي در شيفتهاي جمعيتي باعث ايجاد مسافرت مي شود. متأسفانه اين اتفاق در مازندران نيست. ” بسيار نگران كننده است. به اين ترتيب ، تاجي كه يك پنجم از مجموع مرگ هاي ناشي از گذشته را تشكيل مي دهد ، تا حدي كه او مازندران نبوده است.

اين عضو هيات علمي دانشگاه پرهيز از سفرهاي ضروري ، رعايت پروتكل ها و محدوديت هاي ايمني ، انتقال نيرو و جلوگيري از اجرا و بازگشت دستگاه هاي عجول به شرايط عادي در مازندران را م beثر دانست و گفت: اين فرآيند يك اپيدمي مهم كنترل آفات است ، اين بيماري به طور ناگهاني افزايش مي يابد ، بار اصلي در جريان اصلي خيلي سخت به منطقه جغرافيايي مربوط نمي شود و ، به عنوان مثال ، تيم هاي واكنش سريع هستند و مواردي كه به سرعت به پادشاه تبديل مي شوند ، مازندران است. متأسفانه ، بسياري از شهرهاي استان به حدي افزايش يافته اند كه قرمز رنگ بوده است ، اگر فردي تبليغ كند ، قدرت انجام كاري است كه از ابتدا مشترك است.

در پايان اين اپيدمي به دليل تغيير مازندران ، سوري نادرست است و گفت اگرچه توجه به تغيير موضوع مهمي است ، اما اكنون بحث در مورد تغييرات شاخص مهمي براي وضعيت بيماري در كشور و منطقه مازندران نيست.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.