لطفي: فيلترينگ نبايد كسب و كارها را از كار بيندازد

اخبار جامع استان همدان را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

لطفي: فيلترينگ نبايد كسب و كارها را از كار بيندازد

۴ بازديد

يكي از اعضاي كشيش اجتماعي مجلس ضمن موافقت با شورا براي حفاظت از حق كاربران براي بيان پيامهاي كاربران به سختي در فضاي مجازي رديابي مي كند ، گفت: به نظر من اين امر بسيار خوب است ، اگر در جهت احترام به كرامت انساني فيلتر شود. حسن لطفي در مصاحبه با مجله رز ، …

لطفي: فيلترينگ نبايد كسب و كارها را از كار بيندازد https://rosemag.ir/2021/08/13/لطفي-فيلترينگ-نبايد-كسب-و-كارها-را-از-ك/ مجله رز Fri, 13 Aug 2021 00:48:43 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/2021/08/13/لطفي-فيلترينگ-نبايد-كسب-و-كارها-را-از-ك/ يكي از اعضاي كشيش اجتماعي مجلس ضمن موافقت با شورا براي حفاظت از حق كاربران براي بيان پيامهاي كاربران به سختي در فضاي مجازي رديابي مي كند ، گفت: به نظر من اين امر بسيار خوب است ، اگر در جهت احترام به كرامت انساني فيلتر شود. حسن لطفي در مصاحبه با مجله رز ، …

يكي از اعضاي كشيش اجتماعي مجلس ضمن موافقت با شورا براي حفاظت از حق كاربران براي بيان پيامهاي كاربران به سختي در فضاي مجازي رديابي مي كند ، گفت: به نظر من اين امر بسيار خوب است ، اگر در جهت احترام به كرامت انساني فيلتر شود.

حسن لطفي در مصاحبه با مجله رز ، براي حفاظت از حقوق كاربران براي برنامه ريزي و سازماندهي پيام هاي رسانه هاي اجتماعي ، اظهار داشت: “شكي نيست كه كرامت انساني انسان چيزي است كه آسيب ديده يا استفاده نادرست از آن بايد در فضاي مجازي باشد. ” برخي از افراد داخل شركت از شركت خواستند اين نوع كرامت انساني ما را ارائه دهد. لازم به ذكر است برخي از شركت ها هيچ يك از اين موارد را رعايت نمي كنند.

11 عضو كميسيون كنگره اجتماعي با بيان اينكه بايد از حقوق كاربران فضاي مجازي محافظت شود ، گفتند: اين يكي از مهمترين موارد در كشور بود. يكي از وظايف شورا ، دفاع از كرامت انسان است. به همين دليل ، ما در حال برنامه ريزي براي كمك به قوانين كاربران در شروع پروژه هستيم.

در همين حال ، نماينده شوراي رزن ، با فعاليت هاي ترديد به كاربران توصيه مي كند تا از حقوق كميسيون هاي تخصصي محافظت كنند و مي گويند: “اين موضوع بايد در ملاء عام مورد بررسي قرار گيرد.” ديگران به نيروي همكار نياز دارند ، نه بيشتر و نه تخصصي. به نظر من لازم است طرح به جلسه علني شوراي ارائه شود.

لطفي با محدود كردن توانايي فضاي مجازي پلتفرم ها ، افزود: به نظر من مديريت پلتفرم كافي است. بدون نياز به فيلترينگ اطلاعات كافي براي رديابي است. نگهبان پيام سپس حرم. در زير ، كار دچار مشكل شده است. در واقع گوگل فيلتر شد. من فكر مي كنم ، در اين مورد ، اگر جهت اين امر براي حفظ حرمت افراد تحت فشار قرار گيرد. كاربر از صفحه پيام ، و به ما گفته مي شود كه او مي خواهد پيام خود را به كاربر توسط اتريش دنبال كند ، اما حضور آنها در ايران ، بيش از حد اهميت دارد.

او گفت: “در همين حال ، اغلب در حالت محاصره فيلتر مي شود.” من فكر مي كنم آن ايراني ها تلاش كردند تا از حرمت جمهوري دفاع كنند. اما اگر كسي بگويد كه مردي در شهر است و با او اشتباه مي كند ، لازم است از آن استفاده كند. اما اين امر در كشور ما اينگونه انجام نمي شود ، زيرا فضاي مجازي در حال توسعه و فضاي مجازي با تمايل بي حد و حصر ، كه وزيران مديريت سيستم محلي مي خواهند. هر كاربر را مي توان در خارج از دستگاه پيگيري كرد. اين بدان معنا نيست كه آنها از امكانات خارجي استفاده نمي كنند. در عين حال ، ما بايد بتوانيم اين مكان را مديريت كنيم.

پيام پاياني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.