25 مدل تونيك شيك مجلسي براي عيد و مهماني ها - دلبرانه

اخبار جامع استان همدان را در اين وبلاگ مشاهده نماييد

25 مدل تونيك شيك مجلسي براي عيد و مهماني ها - دلبرانه

۱۰ بازديد

سن تان را از ياد نبريد! اگر سن بالايي داريد، استفاده از تونيك هايي كه طراحي هاي فانتزي يا گل گلي زيادي دارند، برايتان خيلي مناسب نيستند و بهتر است به سراغ تونيك هايي برويد كه شكل و شمايل سنگين تري دارند. اگر به دنبال لباس مناسب براي دختر خانم هايي با سن پايين براي مهماني هستيد، تونيك ها را فراموش نكنيد. كودكان اغلب جنب و جوش دارند و براي اينكه حجاب شان را حفظ كنيد، محبوريد لباس هاي پوشيده اي مانند مانتو به تن شان كنيد ولي با اين كار خلق و خوي شان تنگ خواهد شد.

پس بهتر است به سراغ تونيك ها برويد كه علاوه بر حجاب، راحت هستند. تونيك هايي با طرح هاي گل دار و شاد، براي اين رده سني بسيار مناسب مي باشند. اگر ميخواهيد با مد سال پيش برويد، به رنگ تونيكي كه قرار است خريداري كنيد، توجه داشته باشيد. هم اكنون كه در سال 2019 قرار داريم، رنگ سال، مرجاني شناخته شده است. پس براي انتخاب مدل تونيك 2019 بهتر است به سراغ تونيك هايي با تناژ رنگي مرجاني برويد. رنگ پوست تان را هم از ياد نبريد و به فكر ست كردن رنگ لباس با پوست تان باشيد.

مدل تونيك مهماني مناسب چگونه است و چطور بايد آن را انتخاب كنيم؟ در اين مقاله از وب سايت بياتو عروسي در مورد مدل تونيك مهماني و مدل تونيك مجلسي صحبت خواهيم كرد! پس با ما همراه باشيد. تونيك ها كه از يونان باستان مي آيند، داراي انواع مختلفي مي باشند. شما مي توانيد از تونيك ها در انواع مهماني ها، مجالس و يا حتي به عنوان يك لباس راحتي استفاده كنيد.

نكته ي با اهميت ديگر اين است كه چاقي يا لاغري تان را فراموش نكنيد. اگر فردي با اندام فربه هستيد، اما قصد پوشيدن يك تونيك تنگ را داريد، بهتر است بدانيد كه اين تونيك، عيب هاي بدن شما را نمايان خواهد كرد! پس بهتر است به دنبال تونيكي باشيد كه عيب هاي شما را نشان ندهد. به عنوان مثال براي افراد چاق، يك تونيك كه در قسمت نيم تنه اش ريزه كاري هاي چين دار استفاده شده، براي پوشاندن عيب هاي بدن، گزينه اي مناسب مي باشد.

تم مهماني و مجلسي كه قرار است به آنجا برويد نيز اهميت دارد. متناسب با تم و رنگ مجلس تان، تونيك را انتخاب كنيد. اگر مجلس از خودتان است كه جاي نگراني نيست و مي توانيد تونيك و لباس هايتان را با محيط ست نماييد! اما اگر مجلس و مهماني از كس ديگري است، بهتر است از چند روز قبل در مورد تم مهماني از ميزبان سئوال كنيد تا بهترين لباس و تونيك را انتخاب نماييد. 1. اگر قرار است مهمانان ديگر هم تونيك به تن كنند و شما مي خواهيد متفاوت ديده شويد، يك طرح تونيك كه كسي از آنها قرار نيست به تن كند را انتخاب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.